Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:57:31 GMT

هوا در استان‌های شمالی گرم می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۹۷۳۰

هوا در استان‌های شمالی گرم می‌شود

«کبری رفیعی» امروز (شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: برای یکشنبه تا دوشنبه در سیستان‌وبلوچستان، خراسان‌جنوبی، شرق استان‌های کرمان و هرمزگان دمای هوا سه تا ۶ درجه کاهش خواهد یافت. 

وی گفت: وزش بادهای شدید در این مناطق رخ می‌دهد که می‌تواند موجب افزایش گردوخاک شود.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه‌کرد: از امروز تا روز دوشنبه جوی پایدار در سراسر کشور حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌داد: در این مدت به‌ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت انتظار می‌رود.

به گفته رفیعی، امروز  و فردا دمای هوا در نوار شمالی چهار تا ۶ درجه سنتی‌گراد افزایش خواهد داشت که این افزایش دما برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال‌شرقی تداوم خواهد یافت.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه با ورود ناپایداری در کشور، در استان‌های اردبیل و گیلان، بارش‌های پراکنده و کاهش دما انتظار می‌رود.

برچسب‌ها کبری رفیعی سیستان و بلوچستان سازمان هواشناسی كشور بارش باران گیلان سازمان هواشناسی کشور سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سازمان هواشناسی كشور بارش باران گیلان سازمان هواشناسی کشور سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان سازمان هواشناسی كشور بارش باران گیلان سازمان هواشناسی کشور سازمان هواشناسی اخبار کنکور سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، طی ساعاتی از امروز بعدازظهر، علاوه بر وزش باد و رشد ابر، ممکن است شاهد رگبارهای موقت و پراکنده‌ای از باران همراه با رعدوبرق، بخصوص در نیمه شرقی استان کرمانشاه باشیم.

وی افزود: از فردا (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به دلیل تقویت تدریجی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از امروز تا روز شنبه، دمای هوای روزانه در غالب نقاط با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6087041

دیگر خبرها

  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران در این استان‌ها
  • هشدار مهم سازمان هواشناسی به ۲۸ استان کشور + جزییات
  • آماده‌باش نیرو‌های عملیاتی هلال احمر در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • رگبار شدید باران در ۲۸ استان/احتمال وقوع سیل