Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بازرسی و نظارت بر روی واحدهای صنفی در چهارمحال و بختیاری در راستای مبارزه با گران فروشی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یافت، اظهار داشت: هم اکنون بازرسی توسط بازرسان در بازار ۴۰ شهر استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

وی گفت: ۳۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی در چهارمحال و بختیاری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیش از یک هزار و ۳۰ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در این استان تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: در سال جاری تاکنون بیش از ۵۰ واحد صنفی پلمب شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۴۵ هزار واحد صنفی در استان چهارمحال و بختیاری فعال است.

کد خبر 5055008

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد نظارت و بازرسی ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هفته ناجا مواد مخدر چهارمحال و بختیاری واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید

فضل الله رحمتی مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: با ثبت شش هزار و ۴۵۲ پروانه کسب الکترونیکی در سامانه ملی مجوز‌ها در جایگاه ششم کشور ایستاد.

وی افزود: هم اکنون ۴۵ هزار و ۴۵۵ کاسب استان دارای پروانه کسب کاغذی هستند که از این مجموع ۱۵ درصد با ثبت نام در سامانه ملی مجوز‌ها موفق به دریافت پروانه صنفی الکترونیکی شده اند.

رحمتی اضافه کرد: اصناف و سایر فعالان اقتصادی باید هرچه زودتر مجوز‌های کاغذی خود را الکترونیکی کنید.

بیشتر بخوانید

تعیین تکلیف ۱۸ هزار پروانه صنفی منقضی شده

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی اعم از صنفی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی؛ براساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، مجوز‌های کاغذی خود را باید تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ الکترونیکی کنند.

مدیرکل صمت استان افزود: از این تاریخ هر فعال اقتصادی که مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) نداشته باشد، از نظر قانون و سامانه‌های دولتی و بانکی بدون مجوز محسوب می‌شود. 

رحمتی اظهار کرد: فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها به آدرس mojavez.ir و با داشتن کارت ملی، کد پستی و شماره مجوز، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار‌ها qr.mojavez.ir قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۴۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی انجام شد
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید
  • ۶۴۵۲ پروانه صنفی الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری ثبت شد