Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تجارت انگلیس از پیشرفت‌های واقعی در مذاکرات برگزیت بین اتحادیه اروپا و کشورش خبر داده و دستیابی به توافقی تجاری را امکان پذیر دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "هندلزبلات آلمان"، "لیز تروس"، وزیر تجارت انگلیس از پیشرفت های واقعی در مذاکرات برگزیت بین اتحادیه اروپا و انگلیس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی روز جمعه در سخنانی توافق را امکان پذیر دانست و در عین حال تاکید کرد که انگلیس می تواند برگزیت را بدون قواعد دقیقی برای تجارت تکمیل کند اگر استقلال این کشور حفظ نشود.

زمان به سرعت می گذرد و مذاکرت درباره دستیابی به توافقی تجاری بین انگلیس و اتحادیه اروپا هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است. در پایان سال جاری میلادی دوران گذار انگلیس که در آن لندن همچنان به قواعد اروپایی پایبند بوده و جزو اتحادیه گمرکی و بازار داخلی این اتحادیه است به پایان می رسد و اگر توافقی تجاری بین طرفین صورت نگیرد مجددا هرج و مرجی ایجاد می شود که به اقتصاد طرفین آسیب می رساند.

اخیرا هیچ یک از طرفین نخواستند از خواسته های خود در این مذاکرات کوتاه بیایند و این منجر به بن بستی در این مذاکرات شد. با این حال روز پنج شنبه برای انجام مذاکرت روزانه در این باره توافقاتی انجام شد. به اعتقاد اتحادیه اروپا این مذاکرات می تواند تا اواسط نوامبر ادامه یابد و بعد از آن باید توافقی انجام شود تا پارلمان ها زمان کافی برای تصویب آن را داشته باشند.

انگلیس اولین توافق تجاری برای دوران بعد از برگزیت را روز جمعه با ژاپن منعقد کرد.

طرح اضطراری برای تمدید مذاکرات برگزیت در دستورکار اتحادیه اروپارای منفی نمایندگان مجلس اعیان انگلیس به طرح جانسون برای اصلاح توافق برگزیتلندن: بروکسل مقصر بن بست مذاکرات برگزیت استاتحادیه اروپا با وجود اظهارات منفی جانسون همچنان به دنبال توافق برگزیت است

اتحادیه اروپا و انگلیس همچنان درباره موضوعات مهم در مذاکرات از جمله مسئله ماهیگیری و شرایط رقابتی با هم اختلاف نظر دارد.

لندن و بروکسل پس از خروج رسمی بریتانیا از اتحادیه اروپا در روز 31 ژانویه سال جاری میلادی (11 بهمن 98) گفتگوهای دوجانبه بر سر آینده روابط خود را آغاز کردند. اما به گفته مقامات هر دو طرف تا به حال چندین دور مذاکرات در این باره برای دستیابی به یک توافق به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

دوران انتقالی برگزیت بنا به توافق انجام شده تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و انگلیس به شدت با تمدید دوران گذار مخالف است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار انگلیس اتحادیه اروپا مذاکرات برگزیت اخبار انگلیس اتحادیه اروپا مذاکرات برگزیت مذاکرات برگزیت اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد بازی‌های تکراری جام حذفی (FA CUP) از دور اول فصل آینده به عنوان بخشی از یک توافق شش ساله با لیگ برتر برای تقویت رقابت‌های داخلی حذف خواهد شد.

 تمام دور‌های جام حذفی از فصل آینده در تعطیلات آخر هفته برگزار می‌شود و دور‌های چهارم و پنجم به علاوه مرحله یک چهارم نهایی به استثنای مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود.

در حال حاضر بازی‌های این رقابت‌ها هم به‌صورت تک حذفی برگزار می‌شود، مگر آنکه بازی دو تیم با تساوی همراه شود که در آن صورت یک بازی دیگر با تغییر جای میزبان و میهمان انجام خواهد شد (به استثنای بازی‌های دور پنجم به بعد) این قانون به موجب توافقی که شش سال پیش میان اتحادیه فوتبال و سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس صورت گرفته بود اجرا می‌شد و هدف آن کمک به جذاب‌تر شدن جام حذفی بود. اکنون، اما با پایان مدت این قرارداد، برگزاری بازی‌های جام حذفی کاملاً به‌صورت تک حذفی برگزار خواهد شد و به این ترتیب اگر بازی دو تیم با تساوی همراه شود، وقت‌های اضافه و در صورت لزوم ضربات پنالتی تعیین‌کننده برنده بازی خواهند بود.

همچنین تعطیلات نیم فصل نیز از تقویم حذف شد تا لیگ برتر از اواسط آگوست آغاز شود و تعطیلات نزدیک بیشتری را فراهم کند.

مارک بولینگهام، مدیرعامل اتحادیه فوتبال انگلیس در بیانیه‌ای گفت: این توافق جدید بین اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ برتر جام حذفی را تقویت می‌کند و به این تورنمنت بسیار خاص، آخر هفته‌ها را در تقویم شلوغ‌تر اختصاص می‌دهد.

به عنوان بخشی از این توافق، لیگ برتر بودجه‌ای را که برای هرم فوتبال انگلیس فراهم می‌کند افزایش می‌دهد و ۳۳ میلیون پوند اضافی برای توسعه بازی‌های پایه می‌دهد.

لیگ برتر هم اکنون ۱۰۰ میلیون پوند به تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر کمک مالی می‌کند.

ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر گفت: این (سرمایه گذاری) تسهیلات را برای باشگاه‌های لیگ های پایین‌تر در سراسر کشور از طریق بنیاد فوتبال و صندوق ورزشگاه‌های لیگ برتر بهبود می‌بخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است