Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، رافائل نادال، تنیسور پرافتخار اسپانیایی و نفر دوم رده‌بندی جهان می‌گوید که دوست دارد پس از پایان دوران حرفه‌ای‌اش مردم جهان بیشتر از یک قهرمان او را به عنوان انسانی خوب به خاطر داشته باشند.        

رافائل نادال به روزنامه  El Periódico که در شهر بارسلون منتشر می‌شود، گفت: لحظه‌های شخصی‌ام مهمتر از لحظه‌های ورزش حرفه‌ای‌ام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه می‌گویم ترجیج می‌دهم به عنوان یک انسان خوب و نه یک قهرمان در خاطر مردم بمانم. وقتی در نهایت همه چیز را محاسبه کنید، عناوین قهرمانی فقط لحظه‌هایی از خوشبختی و موفقیت هستند. همه این عناوین لحظه‌ای و گذرا است.

 

دارنده 20 عنوان قهرمانی گرنداسلم تنیس می‌گوید برای او خیلی مهم است افرادی که او را می‌شناسند نظر خوبی درباره‌اش داشته باشند.

رافائل نادال افزود: موفقیت و جذابیت‌هایی که باعث برانگیخته‌شدن احساسات مردم و شرکت‌ها می‌شوند، موقتی هستند. این علاقمندی‌ها بدین‌خاطر است که چه کاری انجام می‌دهم و به خاطر اینکه چه شخصیتی هستم، نیست. مهمترین موضوع این است که مردمی که آنها را خوب می‌شناسید، نظر خوبی درباره شما داشته باشند. تصویری که به جهان ارسال می‌شود حتی می‌‌تواند جعلی ساخته شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تنیس نادال اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه انفجار یک مسجد در تبریز + جزئیات

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بر اساس اطلاعات تکمیلی، بر اثر انفجار گاز در محله آخمقیه، ۱۰ نفر مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان‌های سینا، طالقانی و امام رضا (ع) انتقال یافتند و هم اکنون خوشبختانه مصدوم بد حال وجود ندارد.

منبع: نصرنیوز

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه سر ریز شدن یک سد دیگر
  • قهرمان مستر المپیا از مردم چه درخواستی داشت؟ + فیلم
  • پشت پرده رأی لحظه آخری احمدی‌نژاد در انتخابات بعد از عمل پلک
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • اگر زمین یک لحظه نچرخد، چه می‌شود؟
  • استیضاح وزیر کار به خاطر میزان افزایش حقوق کارگران؟!
  • (ویدئو) لحظه انفجار یک مسجد در تبریز + جزئیات
  • (ویدئو) خلاصه بازی آرژانتین و کارستاریکا؛ جشنواره گل قهرمان جهان
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد؛ بیماری سعید راد چیست؟
  • اجرای بداهه مناجات ابوسعید ابوالخیر با پروردگار/علیرضا قربانی: امیدوارم لایق محبت‌های مردم ایران باشم