Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:56:52 GMT

یک واحد صنعتی بروجرد ۴۶میلیارد ریال جریمه شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۹۹۳۷

یک واحد صنعتی بروجرد ۴۶میلیارد ریال جریمه شد

حمید آزادبخت روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این واحد صنعتی سهمیه ورق فلزی خود را برای فرم و شکل دهی با مشخصات گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگی و توزیع آن از طریق کانال های قانونی استفاده نکرده است.

وی اظهار داشت: اینگونه واحدها سهمیه ای را از طریق بورس دریافت می کنند و باید بعد از فرآوری محصول، آن را میان صنایع فلزی خرد توزیع و با قیمت مصوب بازار به مصرف کنندگان عرضه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس صمت بروجرد گفت:  واحدهای تولیدی معرفی شده از سوی سازمان استانی باید فعال و در حال بهره برداری باشند و مواد اولیه دریافتی را در همان واحد مصرف کنند که در صورت تولید سفارشی نیز موظف به ارائه قرارداد معتبر با درج مقدار تولید هستند.

آزادبخت تاکید کرد: خریدار واحد تولیدی اجازه فروش مواد اولیه دریافتی را ندارد و چنانچه مواد اولیه خریداری شده به دیگران فروخته شود، ضمن انسداد کد بورسی واحد متخلف، موضوع به سازمان تعزیرات حکومتی منعکس خواهد شد.

وی افزود: باتوجه به ضرورت پایش واحدهای معرفی شده به بورس، واحدهای یاد شده باید اطلاعات آمار تولید خود را به صورت مستمر و ماهیانه در سامانه بهین یاب ثبت کنند و به تایید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برسانند.

آزادبخت گفت: چنانچه واحدهای معرفی شده تا پانزدهم هرماه نسبت به ثبت آمار تولید اقدام نکنند به صورت سیستمی از فهرست معرفی برای خرید مواد اولیه خارج می شوند و فعال شدن مجدد آنها مشروط به ارائه آمار تولید در سامانه و تایید سازمان صمت استان است.

۶۱۰  واحد صنعتی دارای پروانه فعالیت و بهره‌برداری در بروجرد وجود دارد.

برچسب‌ها بروجرد ستاد تنظیم بازار لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد ستاد تنظیم بازار لرستان بروجرد ستاد تنظیم بازار لرستان اخبار کنکور مواد اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به پیگیری ویژه راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» از صدور سند مالکیت و حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی القاصی ضمن گرامی‌داشت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و آغاز سال ۱۴۰۳ و بهار طبیعت از پیگیری ویژه راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» خبر داد و گفت: با توجه به دستورات و تأکیدات ریاست محترم عدلیه، دستگاه قضا به‌عنوان یکی از قوای سه گانه به‌منظور تحقق عینی و عملی راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ایفای نقش خواهد کرد و در همین راستا مجموعه قضایی استان تهران نیز به مسئولیت‌های قانونی خود در این حوزه به‌طور ویژه عمل می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن اشاره به برخی از اقدامات دستگاه قضا در استان تهران به‌ منظور حل مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار کرد: در سال گذشته سیاست دستگاه قضا در دوره «تحول و تعالی» مبنی بر حمایت قانونی از چرخه تولید به‌ عنوان یک اولویت در دستور کار دادگستری کل استان تهران قرار داشته و بر همین اساس، پیگیری‌های ویژه‌ای به‌منظور رفع موانع و مشکلات مورد اشاره در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران با مشارکت سایر دستگاه‌ها صورت گرفت. 

وی در همین زمینه از صدور سند مالکیت و حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه پیگیری‌های مجموعه قضایی استان تهران در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی منتهی به احیا و راه‌اندازی هفت واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال و جلوگیری از تعطیلی ۴۸ واحد تولیدی و صنعتی فعال با جمعیتی بالغ بر شش هزار و ۵۰۰ نفر نیروی کار گردید.

القاصی در بخش دیگری از سخنان خود به نتایج و دستاوردهای حاصل از تشکیل «کارگروه مدیریت تحقق و رسیدگی در پرونده‌های مربوط به شرکت‌های تولیدی و شهرک‌های صنعتی» در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در خلال بررسی پرونده‌های مرتبط با واحدهای تولیدی و صنعتی توسط کارگروه مذکور، مشکلات و مسائلی احصاء گردید که ناشی از برخی رویه‌ها و ناهماهنگی‌ها میان دستگاه‌ها و ادارات مختلف بود که در همین زمینه مقرر شد تا نتایج حاصل از آسیب‌شناسی‌های صورت‌گرفته به‌منظور اصلاح رویه‌ها و تقویت هماهنگی میان‌بخشی مورد استفاده قرار گیرد.

بر اساس گزارش رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، رئیس کل دادگستری استان تهران در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر اینکه رویکرد دستگاه قضا با توجه به راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای سال جدید، تقویت تعامل با سایر بخش‌ها و شناسایی ظرفیت‌های مشارکت مردم در امر جهش تولید است، گفت: با توجه به تأکیدات و دستورات ریاست محترم قوه قضاییه این موضوع به‌عنوان یک اولویت در دستور کار دادگستری کل استان تهران قرار دارد و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی