Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۱۴ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۳ میلیون ۹۰۰ هزار تومان تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۳۱۴ هزار تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۹۰۲ دلار قیمت خورد.   «قیمت دلار» بعد از انتخابات آمریکا چه خواهد شد؟ بسیاری از فعالان بازار ارز منتظر مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا هستند، پیش‌بینی همگانی بر این فرض استوار است، در صورتی که نامزد دموکرات‌ها بتواند ترامپ را شکست دهد، چشم‌انداز بلند مدت دلار نزولی خواهد بود و حداقلش این است دیگر از قیمت‌های فضایی خبری نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سیدکمال سیدعلی معاون اسبق ارزی بانک مرکزی در گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه ارز طی یک ماه با افزایش ۲۵ درصدی روبرو شده گفت: به نظر می‌رسد این رشد ۲۵ درصدی طی یک ماه به نوعی می‌تواند پیش‌خور کردن خبر انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا باشد، در حالی که در آن زمان بسیاری اعتقاد داشتند که ترامپ رای می‌آورد، اما طی سه روز اخیر و با توجه به نتایج نظرسنجی‌ها برخی از فروشندگان به این نتیجه رسیده‌اند که شانس بایدن بیشتر است، اما در کل می‌توان گفت، دلیلی که باعث شود، دلار طی یک ماه با این رشد روبروشود، وجود نداشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت همسان سازی حقوق بازنشستگان وام ودیعه مسکن قیمت سکه قیمت دلار قیمت پراید قیمت دلار قیمت طلا قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ بازگشت آرامش به بازار؟

فرارو- هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۶۸ هزار تومان کمتر از عصر دیروز معامله شد و روی جایگاه سه میلیون و ۶۶۶ هزار تومان ایستاد. همزمان با کاهش قیمت طلا، سکه امامی از نیمه کانال ۴۶ میلیون عقب رفت و ربع‌سکه و نیم‌سکه به‌ترتیب ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان کمتر از دیروز فروخته شدند. یورو خدماتی هم مثل روز گذشته معادل ۴۶ هزار و ۳۹۰ تومان در مرکز مبادله ارز و طلا عرضه می‌شود.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار خدماتی امروز دوشنبه ۲۷ فروردین طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۵۷۰ تومان است.

قیمت دلار خدماتی با این اوصاف درمقایسه با روز یکشنبه تفاوتی ندارد و همزمان یورو خدماتی معادل خریدوفروش‌های دیروز عرضه می‌شود.

قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز دولتی است، امروز ۴۶ هزار و ۳۹۰ تومان اعلام شده است.

یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا
انواع ارز خدماتی 26 فروردین 27 فروردین
دلار خدماتی 43 هزار و 570 تومان

43 هزار و 570 تومان

یورو خدماتی

46 هزار و 390 تومان

46 هزار و 390 تومان
قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۲۷ فروردین با افت ۶۸ هزار تومانی درقیاس با عصر یکشنبه به سه میلیون و ۶۶۶ هزار تومان رسید.

سکه امامی همزمان ۳۷۴ هزار تومان کمتر از یکشنبه معامله شد و به طور متوسط، ۴۴ میلیون و ۲۵ هزار تومان به فروش رسید.

ربع سکه ۴۰۰ هزار تومان و نیم سکه ۳۰۰ هزار تومان ارزان شدند و به‌ترتیب ۱۶ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و ۲۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان قیمت خوردند.

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

۲۶ فروردین

27 فروردین

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و 734 هزار تومان

سه میلیون و 666 هزار تومان

سکه امامی

44 میلیون و 633 هزار تومان

44 میلیون و 259 هزار تومان

نیم سکه

26 میلیون و 560 هزار تومان

26 میلیون و 260 هزار تومان

ربع سکه

16 میلیون و 640 هزار تومان

17 میلیون و 240 هزار تومان

سکه گرمی

هفت میلیون و 420 هزار تومان

هفت میلیون و 320 هزار تومان

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ بازگشت آرامش به بازار؟
  • قیمت دلار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو، امروز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
  • قیمت دلار امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳| افزایش دسته‌جمعی قیمت‌ها
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ شنبه ۲۵ فروردین
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳؛ افزایش ۱.۵ میلیونی قیمت سکه
  • قیمت دلار شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳