Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمد شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در پیام خود به مناسبت برگزاری چهارمین جشنواره ورزشی، تفریحی، خانوادگی کارگران کشور به صورت مجازی با ابراز تأسف از اینکه شیوع ویروس کرونا اثرات منفی بر جوامع به ویژه جامعه کارگری داشته و سبب بروز آسیب‌های متعددی همچون کم تحرکی و ... شده است، اظهار داشت: بسیار خرسندم که با تدبیر معاونت فرهنگی اجتماعی و مشارکت گروه‌های کارگری و کارفرمایی در سال‌های گذشته، شاهد برگزاری جشنواره‌های تفریحی ، ورزشی و خانوادگی کارگران بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در شرایط کنونی نیز در راستای صیانت از سلامت و نشاط اجتماعی نیروی کار، چهارمین جشنواره تفریحی، ورزشی، خانوادگی کارگران با بهره گیری از فضای مجازی برگزار می‌شود که شایسته است از عوامل و دست اندرکاران این رویداد ارزشمند، تشکر و قدردانی کنم.

شریعتمداری در پایان پیام خود ابراز امیدواری کرده است؛ با از بین رفتن این بیماری بار دیگر این جشنواره در فضای حقیقی برگزار شود و مفتخر به حضور در این مراسم باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر تعاون جشنواره های تفریحی فضای مجازی فضای مجازی وزیر تعاون جشنواره های تفریحی افزایش بهره وری سازمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پرواز‌ها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.
بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی، ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی همچنان در بیشکک!
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • لغو پرواز تیم ملی کشتی فرنگی به ایران به دلیل سیل در دوبی
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد