Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@23:18:21 GMT

بورس با ریزش سنگین کارش را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۰۰۶۴

بورس با ریزش سنگین کارش را آغاز کرد

شاخص بورس در ابتدای معاملات امروز شنبه ۳ آبان ماه با افت ۲۰ هزار و ۸۳۰ واحدی وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی شد. به گزارش پول نیوز، در جریان معاملات امروز شنبه سوم آبان ماه، شاخص بورس با افت ۲۰ هزار و ۸۳۰ واحدی در ده دقیقه ابتدای معاملات، به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی ورود کرد.

بر این اساس هم اکنون (۹:۱۲) شاخص بورس به یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۲۳ واحد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین شاخص کل هم وزن نیز با افت ۹۹۵ واحدی به ۳۹۲ هزار و ۸۸۵ واحد رسید.

نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، شتران، شبندر، خودرو و اخابر بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۰۸ واحدی قرار گرفت و برای سومین بار در هفته جاری در مدار نزولی، قرار گرفت.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با کاهش ۲ هزار و ۸۳۳ واحدی در ارتفاع ۷۲۳ هزار و ۱۶۶ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۶ همت و ۳۱۸ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۱۴ هزار و ۳۷۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد و فملی، بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های شستا، فارس، وبملت، وامید و شبندر بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۱۰۵ واحدی در ارتفاع ۲۴ هزار و ۶۰۳ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۶۲۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۸۹ هزار و ۱۹۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، مارون، شگویا، زاگرس، وسپهر، خاور و آریان بیشترین تاثیر بر افت شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس امروز ۲۸ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت
  • ریزش ۴۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس در انتهای معاملات سه‌شنبه
  • بورس امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • لحظه به لحظه با بورس / ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل
  • ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل بورس/ ۴۶۸ نماد در وضعیت قرمز