Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، سرمربی تیم فولاد خوزستان روز گذشته در این باره گفت: همه چیز به هم می آید! برنامه لیگ هم دادند ولی چون یکی دو تیم آماده نبودند بازی ها عقب افتاد. قطعا ستاد کرونا تشخیص داده که بازی ها برگزار نشود ولی با 4-5 روز هیچ اتفاقی نمی افتد. در این وسط تیم ملی با بوسنی بازی دوستانه دارد و این دیگر شاهکار برنامه ریزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برنامه ریزی را درست انجام دادیم، اردو گذاشتیم ولی الان این شرایط به سود تیم‌هایی است که آماده نیستند. ما از این موضوع ناراحت و گله‌مند هستیم. نه فقط ما بلکه بقیه تیم ها ناراحت هستند. شرایط الان نابرابر است و تصمیم ها گرفته شده است. وقتی تمرینات تیم هایی که سازمان نداشت و درست انجام نمی شد کاملا مشخص بود آنها با خیال راحت تمرین می کردند. از اول مشخص بود که بازی ها در موعد مقرر برگزار نمی شود و... 

 

     

دراین باره با یکی از مدیران فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتیم تا به صحت و سقم ماجرا پی ببریم؛ او ابتدا از ما خواست که اشاره ای به نامش نداشته باشیم و بعد گفت: تنها یکی از باشگاه های حاضر در لیگ برتر به طور رسمی از سازمان لیگ خواست که لیگ برتر را با تاخیر برگزار کند. البته حق با تیم مورد نظر بود به این دلیل که بازی های سنگینی را پشت سر گذاشته بود و حتی ما در اروپا هم شاهد این فورجه به تیم ها هستیم. نمونه اش در یکی از کشورهای اروپایی تیم بزرگ به دلیل درگیری با بازی های باشگاهی بین المللی در دو هفته ابتدایی بازی ها شرکت نکرد. در ایران هم چنین بحثی مطرح بود اما در نهایت سازمان لیگ تصمیم گرفت بازی ها را در شرایطی برگزار کند که همه تیم ها از هفته ابتدایی در بازی ها شرکت کنند. ضمن اینکه بحث کرونا هم در این بین مانع از برنامه ریزی منظم بازی های لیگ برتر شده است. شرایط قرمز است و حتی می بینید بازی ها شروع نشده تیم ها از  حضور بازیکنان کرونایی در ترکیب خود خبر می دهند. حتی به تازگی به بهانه کرونا بازی تیم ملی با مالی لغو شد و قبلا هم چند بازی فولاد به همین بهانه لغو شده بود. در نهایت به نظر من لیگ برتر با حضور همه تیم ها آغاز شود بهتر از این است که در هفته های ابتدایی یکی دو تیم به بهانه هایی در آن حضور نداشته باشند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نکونام فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون بهداشت درباره کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در تذکری گفت: موضوع دارو تاکنون ۴ مرتبه در جلسه نظارتی مجلس مورد بررسی قرار گرفته، اما تاکنون مشکل مردم در حوزه کمبود و گرانی دارو حل نشده است. آخرین جلسه نظارتی در این خصوص در ۱۹ دی ماه سال گذشته بود که رئیس مجلس به وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی فرصت دو ماهه ای برای اصلاح این وضعیت داد.   نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس در ادامه با اشاره به دو اتفاقی که قرار بود در حوزه دارو رخ دهد، عنوان کرد: بنا بود ۷۰ درصد هزینه دارو را بیمه‌ها و ۳۰ درصد آن را مردم پرداخت کنند، اما در حال حاضر این هزینه بین بیمه و مردم نصف شده است.   وی افزود: از سوی دیگر بیش از وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی مسئول این قضیه بودند به نحوی که بانک مرکزی باید به موقع منابع ارزی را تأمین می‌کرد که این اتفاق صورت نگرفت و به جای آن شاهد ارزپاشی برای سفر‌های خارجی و افزایش ۵۰۰ دلار به هزار دلار بودیم.   عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه نیز تاکنون ۷۰ هزار میلیارد تومان طلب داروسازان و داروفروشان را نداده است، همچنین سازمان تأمین اجتماعی نیز هزینه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی را پرداخت نکرده؛ این در حالی است که مجلس شورای اسلامی حکیمانه و به صورت مقبول این موضوع را دنبال کرده است.   محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه بعد از بررسی‌ها و جلسات برگزار شده درخصوص دارو، شخص بنده نیز جلسه جداگانه‌ای با بانک مرکزی و وزارت بهداشت داشتم، گفت: بر اساس گزارش جمع‌بندی نظارتی کمیسیون بهداشت از این جلسه، سه دستگاه سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت بهداشت در این خصوص مسئول هستند.   رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه قطعا بانک مرکزی در واگذاری ارز در اواخر بهار و ابتدای تابستان تأخیر داشته است، یادآور شد: این موضوع اشکالاتی را در توزیع دارو به وجود آورد که البته در پایان سال ۱۴۰۲ توانست به تعهدات خود عمل کند، اما به هر حال تأخیر داشت.   وی افزود: موضوع کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در این جلسه بر اساس ماده ۲۳۴ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس به رأی گذاشته می‌شود تا مجلس تشخیص خود را درباره آن اعلام کند، اما به هرحال موضوعات دیگر در حوزه ارزی و بودجه را پیگیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • باید با قلبمان بازی کنیم