Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@14:11:24 GMT

رسول پناه، نادری را استقلالی کرد؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۰۱۸۱

ساعت24-مسئولان پرسپولیس مکاتباتی با باشگاه کورتریک بلژیک انجام داده و بر سرپرداخت قسطی ۱۵۰ هزار یورو به توافق رسیده بودند ولی ناگهان همه چیز عوض شد.

محمد نادری مدافع فصل گذشته پرسپولیس که در طول هفته گذشته مذاکراتی با مسئولان این باشگاه داشت، در اقدامی نه چندان غیرمنتظره با استقلالی‌ها به توافق رسید و با این تیم قراردادی یک ساله بست!

این در حالی است که دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس پیش تر در جلسه با محمد نادری و مدیربرنامه‌هایش به توافق لازم رسیده بودند اما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شاید جالب باشد بدانید باشگاه پرسپولیس درآخرین نشست با محمد نادری پیشنهاد قرارداد ۳ میلیارد تومانی برای یک سال به این مدافع چپ پا داده بود.

همچنین مسئولان پرسپولیس مکاتباتی با باشگاه کورتریک بلژیک انجام داده و بر سرپرداخت قسطی ۱۵۰ هزاریورو به توافق رسیده بودند ولی ناگهان همه چیز عوض شد.

گاف سرپرست باشگاه پرسپولیس و فایل صوتی و تصویری منتشر شده از رسول پناه فضا را برای آبی‌پوش شدن محمد نادری مهیا کرد تا این مدافع ۲۴ ساله درمیان بهت هواداران قرمز، استقلالی شود!

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی

مراسم تشییع مرحوم فرهاد چیذری مربی بدنساز اسبق پرسپولیس، نفت تهران امروز صبح در مسجد قائم چیذر و امامزاده علی اکبر با حضور بستگان و اهالی ورزش و سینما برگزار شد.

در این مراسم چهره‌هایی مانند رضا درویش، فرهاد کاظمی، حسین بادامکی، بهزاد غلامپور، جواد کاظمیان، داود سیدعباسی، مهدی امیرآبادی، امیر حاج‌رضایی، امین حیایی، سیامک انصاری و... حضور داشتند.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • استیلی: نباید جواب استقلالی‌ها را بدهیم
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال