Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@01:55:56 GMT

شرایط ورزش کردن در ایام کرونا

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۰۳۱۳

‍‍‍‍‍‍

کارشناس ورزشی: فعالیت شدید در این شرایط می‌تواند ایمنی بدن را کاهش دهد بنابراین بهتر است فعالیت بدنی ۱۵۰ دقیقه در هفته بین ۳ تا ۵ جلسه تقسیم شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کارشناس ورزشی در برنامه چاپ اول شبکه خبر درباره ورزش در ایام کرونا گفت: فعالیت بدنی در حد متوسط توصیه میشود.
او افزود: فعالیت شدید در این شرایط می‌تواند ایمنی بدن را کاهش دهد بنابراین بهتر است فعالیت بدنی ۱۵۰ دقیقه در هفته بین ۳ تا ۵ جلسه تقسیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارشناس ورزشی همچنین توصیه کرد از ورزش‌هایی استفاده شود که برخورد حداقلی داشته باشد و فاصله فیزیکی حتما رعایت شده باشد و در فضای باز باشد.
او درباره ورزش با ماسک گفت: کسی که مشکل تنگی نفس ندارد می‌تواند فعالیت بدنی مثل پیاده روی تند را نیز با ماسک انجام دهد، در صورتی که ماسک خیس شود بهتر است استفاده نشود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: ورزش ، فعالیت بدنی ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ورزش فعالیت بدنی کرونا فعالیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد

سرتیپ علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای گرامیداشت دهه ارتش و هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی از بوستان معلم مزار شهدای گمنام تا مجموعه ورزشی وحدت شهرستان تربت جام با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی و مسؤول ورزش همگانی تربت جام بیان کرد: در برگزاری این همایش اداره ورزش و جوانان و سایر ادارات و نهادها و دستگاه‌های اجرایی تربت جام همکاری و مشارکت داشتند که از همراهی و همکاری آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

گفتنی است: در پایان این همایش با همکاری ادارات و نهادهای تربت جام تعداد ۸۰ جایزه شامل دوچرخه، لباس ورزشی و غیره به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد خبر 6082460

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید کمتر استرس داشته باشید بیشتر ورزش کنید
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • بهترین زمان برای نوشیدن قهوه جهت افزایش تمرکز
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد