Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@00:46:00 GMT

چرا الریان خلیل زاده را معارفه نمی‌کند؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۰۳۳۸

چرا الریان خلیل زاده را معارفه نمی‌کند؟

دلیل معارفه نشدن مدافع سابق تیم پرسپولیس در باشگاه الریان قطر مشخص شد.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس 4 روز پیش راهی دوحه شد و طبق اخبار رسیده از رسانه های این کشور با الریان قرارداد امضا کرد.

اما الریان با وجود اعلام رسانه های قطر به امضای قرارداد با خلیل زاده و منتشر شدن تصویر این بازیکن با پیراهن الریان در رسانه های کشورمان ولی هنوز تصمیم به اعلام رسمی آن نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده‌ها حاکی از آن است که الریان بعد از شکایت پرسپولیس علیه این تیم و فدراسیون قطر و هشدار به آنها در زمینه امضای قرارداد با خلیل زاده، با فیفا نامه نگاری کرده و از وضعیت این بازیکن و قراردادش جویا شده است.

الریان اکنون منتظر پاسخ فیفا در زمینه قرارداد با خلیل زاده است تا به صورت رسمی این بازیکن را معارفه کند.

این باشگاه تا فردا زمان دارد تا قرارداد خلیل زاده را به صورت رسمی منعقد و اعلام کند چرا که فصل نقل و انتقالاتی فوتبال قطر به پایان می رسد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ فیفا ورزشی مدافع شجاع خلیل زاده الریان قطر پرسپولیس خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد

فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدارهای پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

 

دیگر خبرها

  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • حمایت رسمی نخست وزیر مالزی از اقدام تلافی جویانه ایران
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟/ از قرارداد نظامی 140 میلیون دلاری تا سکوت رسمی درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد