Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@07:11:04 GMT

رسانه صهیونیستی:قطر هم با اسرائیل صلح می‌کند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۰۳۵۳

رسانه صهیونیستی:قطر هم با اسرائیل صلح می‌کند

به گزارش سایت شبکه خبری روسیا الیوم، شبکه "۱۳" رژیم صهیونیستی، گزارش داد، به دنبال اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در خصوص پنج کشور عربی که با رژیم صهیونیستی سازش خواهند کرد، به ویژه پس از اعلام عادی‌سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی سوالات زیادی درباره این کشورها و همچنین هویت کشور سازشگر بعدی، به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شبکه عبری‌زبان همچنین مدعی شد: با توجه به تلاش‌های آمریکا برای ترغیب کشورهای عربی دیگر برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، احتمال می‌رود پس از سودان، قطر کشور بعدی باشد که قصد امضای توافق عادی سازی روابط با دولت اسرائیل را دارد. 

این شبکه همچنین گزارش داد، اگر توافق صلح رژیم صهیونیستی با قطر مانند امارات و بحرین امضا شود ، این امر دستاوردی واقعی است، زیرا دوحه حامی جنبش حماس و اخوان المسلمین است.

این شبکه عبری‌زبان همچنین گزارش داد، قطر با امضای این توافق می‎تواند از اموری مانند خرید جنگنده‌های آمریکایی از نوع اف-۳۵ بهره‌مند شود؛ به ویژه اینکه قطر برای افزایش توانمندی نظامی خود به چنین جنگنده‌هایی نیاز دارد.

آمریکا، سودان و رژیم صهیونیستی روز جمعه در بیانیه‌ای مشترک از توافق میان خارطوم و تل‌آویو برای عادی‌سازی روابط خبر دادند.

310 310

کد خبر 1446967

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قطر رژیم صهیونیستی اسرائیل عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل پس از شکست در ۷ اکتبر استعفا داد

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که آهارون حلیوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی در پی مسئولیت خود در قبال شکست در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، تصمیم به استعفا از ارتش صهیونیستی گرفت.

براساس گزارش المیادین، رسانه‌های صهیونیستی اشاره کردند که استعفای او فوری نخواهد بود، اما انتظار می‌رود پس از چند هفته انجام شود. او توضیح داد که در این مدت از او خواسته می‌شود تا جانشین خود را انتخاب کند و همچنین تحقیقات دیگری در مورد امان را تکمیل کند که حلیوا قبل از استعفا به رئیس ستاد ارائه خواهد کرد.

آمیت ساعر، رئیس تیپ تحقیقاتی در بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان  چند روز پیش بلافاصله پس از بر عهده گرفتن مسئولیت کامل شکست اطلاعاتی این رژیم در ۷ اکتبر، از سمت خود استعفا داد.

این در شرایطی است که از زمان وقوع طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی بین جناح‌های این رژیم، از جمله کابینه، نهاد‌های امنیتی و نهاد‌های نظامی در مورد اینکه چه کسی مسئولیت این شکست را بر عهده دارد، کشمکش ادامه دارد. 

تحلیلگران سیاسی و نظامی در رژیم صهیونیستی انتظار دارند که این موضوع به بمبی تبدیل شود که به محض پایان جنگ منفجر می‌شود و این همان چیزی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر به دلیل آن به دنبال طولانی کردن جنگ است. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • ناکامی اپوزیسیون در سفیدشویی از صهیونیست‌ها
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • حزب‌الله هنوز توانمندی‌های پیشرفته خود را آشکار نکرده است
  • رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل پس از شکست در ۷ اکتبر استعفا داد
  • کوه، موش زایید!