Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@14:29:07 GMT

دیدار فرمانده کل ارتش با پیشکسوتان دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۰۳۷۹

دیدار فرمانده کل ارتش با پیشکسوتان دفاع مقدس

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از ارتش، برابر برنامه های چهارشنبه آخر هر ماه که جلسه دیدار با رزمندگان سالهای دفاع مقدس برگزار می شود، نشست این ماه با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این دیدار پیشکسوتان ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، مطالبی در خصوص وضعیت فعلی بازنشستگان مطرح و پیشنهادهایی برای بهبود امور به ویژه توجه بیشتر رسانه ملی به پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم محبی رئیس کانون بازنشستگان آجا و امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش نیز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078258 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانده کل ارتش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانده کل ارتش دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ حمزه بیدادی صبح امروز چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) در محل میدان صبحگاه لشکر ۹۲ زرهی اهواز بیان کرد: طبق بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد و این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

وی گفت: بین نیروهای مسلح، دولت‌مردان و ملت ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که این امر یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ بیدادی اظهار کرد: این قدرت یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

وی تاکید کرد: امروز آمریکا و سایر کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که ایران اسلامی قدرتمند است و اگر از سوی دولت و کشوری تهدید شود کوبنده پاسخ خواهد داد.

کد خبر 6081172

دیگر خبرها

  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش