Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@19:08:50 GMT

آرنولد شوارتزنگر زیر تیغ جراحی رفت+عکس

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۰۴۲۲

آرنولد شوارتزنگر زیر تیغ جراحی رفت+عکس

صراط: آرنولد شوارتزنگر اعلام کرد بعد از پشت سر گذاشتن جراحی قلب برای تعویض دریچه آئورت، احساس خوبی دارد. در دو سال گذشته این دومین باری است که این بازیگر عمل قلب انجام می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این بازیگر و سیاستمدار ۷۳ ساله روز جمعه این خبر را اعلام و تصاویری از خودش روی تخت بیمارستان منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مشخص نکرد که عمل جراحی او چه زمانی صورت گرفته است.

آرنولد به تازگی نوشت: به لطف تیم پزشکی کلولند، حالا یک دریچه آئورت جدید دارم که می‌توانم با آن به زندگی ادامه دهم. اکنون احساس خوبی دارم و از دکتر‌ها و پرستار‌ها ممنونم.  
در سال ۲۰۱۸ آرنولد شوارتزنگر در لس آنجلس برای تعویض دریچه ریوی نیز زیر تیغ جراحی رفت. او در سال ۱۹۹۷ نیز این عمل را به دلیل نقص مادرزادی قلب انجام داده بود.

شوارتزنگر که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ فرماندار ایالت کالیفرنیا بوده است، سال گذشته با فیلم سینمایی «سرنوشت تاریک»، ششمین فیلم از مجموعه سینمایی ترمیناتور، نقش ماندگار خود را دوباره بازی کرد. این فیلم ۲۶۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت.

آرنولد زمانی که فرماندار شد، برای مدتی بازیگری را کنار گذاشت. در نهایت با بازی در سه فیلم «بی‌مصرف‌ها»، «ترنچ» و «ترمیناتور: جنسیس» به بازیگری برگشت. او آگوست امسال اعلام کرد تصمیم دارد در یک سریال جاسوسی برای کمپانی اسکای‌دنس بازی کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آرنولد جراحی فیلم اکشن هالیوود جراحی قلب بازیگر صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال، امروز با حضور در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. هافبک دفاعی آبی‌پوشان که در جریان یکی از بازی‌های لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، با نظر کادر پزشکی و موافقت خود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی مهدی‌پور با موفقیت انجام شد با این حال، این هافبک محبوب تا پایان فصل جاری قادر به همراهی استقلال نخواهد بود و آبی‌پوشان باید در ادامه فصل بدون او به میدان بروند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا
  • آمار عجیب ترنت الکساندر آرنولد؛ مشارکت سه رقمی در گل‌های لیورپول به عنوان مدافع
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • گل تماشایی ترنت الکساندر آرنولد به فولام از روی ضربه آزاد (فولام 0-1 لیورپول)
  • از صفر تا صد جراحی‌های چاقی
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • فعال سازی دریچه شبکه آبیاری در «کورسا» / تحقق تقویت کشاورزی منطقه