Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@15:56:23 GMT

جمعه بازار ترنج در مشهد آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۰۴۳۲

جمعه بازار ترنج در مشهد آغاز به کار کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود رضوی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: جمعه بازار ترنج به عنوان اولین بازار رسمی پیشه‌های هنری در مشهد کار خود را آغاز کرد.   او افزود: برنامه عملیاتی این سازمان برای حمایت از کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی، راه اندازی روز بازار‌ها و شب بازار‌های تخصصی صنایع دستی، سنگ‌های قیمتی، تمبر، عتیقه و سایر رشته‌های هنری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد: جمعه بازار ترنج در ابتدای بولوار وکیل آباد، حاشیه خیابان فرعی وکیل آباد سه قرار دارد.
رضوی با اشاره به اینکه مهم‌ترین شرط واگذاری غرفه به هنرمندان در بازار ترنج اجرای تولیدات درون غرفه است، بیان کرد: به هر غرفه دو میز نیز اختصاص می‌یابد و هنرمندان باید به صورت ورکشاپ محصولات هنری خود را در داخل غرفه تولید و به طور مستقیم به فروش برسانند.
او تصریح کرد: افراد با شاخه‌های هنری از جمله نقاشی، میناکاری، آینه کاری، انواع امور بافت و تولید منسوجات تزئینی، بافت انواع قالی، نمد، گلیم، و تابلو فرش، فرث بافی، تراش و تولید سنگ‌های نیمه قیمتی، محصولات چرمی، و انواع محصولات دکوری و تزئینی امکان حضور، تولید و عرضه محصولات هنری خود را در جمعه بازار ترنج دارند.
انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مشهد بازارچه صنایع دستی مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه میش مرغ در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در این نمایشگاه ضمن معرفی گونه میش مرغ، محصولات فرهنگی به‌ منظور طرح ایده و تشویق جامعه محلی به تولید چنین محصولاتی، عرضه می‌شود.

تولید محصولات با برند میش‌مرغ علاوه بر آشنایی بیشتر با این گونه‌ در خطر انقراض و فرهنگ‌سازی محیط زیست، می‌تواند بستری برای ایجاد درآمد برای جامعه محلی باشد.

  این نمایشگاه در تعطیلات نوروزی پذیرای علاقمندان به میش مرغ است.

دیگر خبرها

  • ارائه الگوی جدید برای تولید آمارهای اقتصادی
  • برپایی نمایشگاه میش مرغ در بوکان
  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟