Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم طرح مشاغل خانگی در قم آغاز شده و در حال حاضر فرایند ثبت نام این طرح در حال انجام است.

طرح توسعه مشاغلی خانگی، یک طرح ملی است که در قم توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری جهاددانشگاهی واحد استان قم در حال انجام است که به دنبال رفع مشکل بیکاری در سطوح خرد در جامعه است.

یکی از اهداف مهم این طرح به کار گرفتن همه ظرفیت های انسانی در جامعه برای حل مشکل بیکاری و درآمد خانوار است که در این طرح نه فقط زنان بلکه مردان نیز می توانند ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزیت مهم این طرح آن است که افراد به محض ثبت نام و فراگیری یکی از 10 شغلی که در این طرح قرارداده شده به پیشران هایی که آنها را به درآمد می رسانند متصل می شوند و دیگر در مسیر درآمدزایی تنها نخواهند بود.

در این طرح افراد بالای 18 سال و بومی قم و عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی می توانند ثبت نام کنند و از شرایط خاص این طرح بهره ببرند.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به آدرس www.inhb.ir مراجعه کنند. همچنین شماره تلفن های  02537832878 و 025237748632 برای کسب اطلاعات بییشتر داوطلبان فعال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح مشاغل خانگی منطقه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسانی که این ورزش را انجام می دهند بیش از بقیه عمر می کنند (فیلم)



منبع:پیج etelaat_binahayat

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دکتر پاسدار ، متخصص تغذیه و رژیم درمانی : روزه داران حتما وعده غذایی سحری را مصرف کنند (فیلم) چه زمانی باید از کاهش وزن‌ تان بترسید؟ (فیلم) تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟
  • کسانی که این ورزش را انجام می دهند بیش از بقیه عمر می کنند (فیلم)
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • استقلال و پرسپولیس به چه کسانی واگذار شدند؟
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط