Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سیدمالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مراسم بانک اطلاعات جامع از خانواده های آسیب پذیر اظهارداشت: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در تلاش است تا بتواند ضمن رائه خدمت مناسب، اولویت بندی در خدمت را با توجه به داده هایی که دارد رعایت کند و در این بین داشتن چنین بانک اطلاعاتی برای حوزه های مختلف در شهر تهران بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این مطلب که عمده مشکلات در اثر نداشتن سیاست گذاری درست و نبود بانک اطلاعاتی دقیق و شفاف است، گفت: هر اقدام یا عملیاتی که شکست می خورد به همین دلیل نداشتن بانک اطلاعاتی درست و دقیق و شفاف است و این سامانه به ما یک اطلاعات جامع و کامل از خانواده های کم برخوردار می دهد تا خدمات به طور صحیح و در بین همه این افراد توزیع شود.

حسینی با تشریح اینکه نباید در کوتاه مدت نگاه های بزرگی داشت تاکید کرد: باید ابتدا شناخت و شناسایی درستی داشته باشیم تا بر اساس این شناسایی، تامین مناسب و بعد توزیع خدمت انجام دهیم.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران  با اعلام اینکه اگر منابعی محدود در اختیار است باید به درستی آن را تقسیم و اختصاص داد خاطرنشان کرد: اگر با محدودیت هایی هم روبرو باشیم می توانیم با اطلاعات درست و دقیقی که داریم بتوانیم نوع بهره برداری از آن منابع را بالا ببریم و نتیجه ای درست و در عین حال بهینه را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به همان اندازه که عدم نظافت و وجود زباله باعث آزار شهروندان خواهد بود، وجود معتاد متجاهر هم باعث ایجاد نوعی خطر در افراد است و برای آسیب های این حوزه باید یاریگر یکدیگر بود.

سعید صادقی مشاور شهردار تهران هم در این مراسم گفت: فاز نخست شناسایی جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات است و فازهای بعدی شامل داشبورد مدیریتی و تحلیل اطلاعات و فاز آخر که اتصال به سرویس ها و نهادهای حمایتی برای به نتیجه رساند این فعالیت است.

وی به اولویت های اصلی این سامانه اشاره داشت و افزود: مرتبط ساختن افراد توانمند و‌ ناتوان یکی از اولویت های اصلی این سامانه است و در این فرایند همکاری با ثبت احوال می تواند از حمایت های موازی جلوگیری شود.

مشاور شهردار تهران به جایگاه و اهمیت این سامانه پرداخت و خواستار دقت نظر بیشتر در خصوص گسترش آن در سطحی وسیع تر شد.

داوود لطفی، شهردار منطقه ۱۷ تهران نیز در این مراسم رونمایی با ارائه گزارش در خصوص آسیب هایی که منطقه با آن مواجه است گفت: بنا به شرایطی که منطقه 17 دارد معتاد متجاهر و افراد آسیب پذیر کم نبوده و ما از برنامه های سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی استقبال می کنیم تا بتوانیم با کمک یکدیگر آسیب ها را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه در فصل سرما شروع شده و نیاز به گرمخانه ها هر روز بیشتر می شود افزود: وجود یک مددسرا با ظرفیت ۳۵ نفر پاسخگوی این حجم از آسیب در منطقه نیست.

شهردار منطقه 17 تهران به شیوع ویروس کرونا و بیکاری برخی از مشاغل پرداخت و تصریح کرد: کرونا فقط زمینه ساز دغدغه های این روزهای کارگران نیست و بسیاری از مشاغل را درگیر خود کرده است و باید برای این مسأله هم تدبیری اندیشیده شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری تهران زباله زباله شهردار تهران شهرداری تهران خانواده های آسیب پذیر بانک اطلاعات جامع خدمات و مشارکت های اجتماعی بانک اطلاعات سازمان رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود

سفیر چین در دیدار با وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان اطمینان داد پروژه «مس عینک» بدون هرگونه آسیب به آثار باستانی استخراج خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ژائو شنگ» سفیر چین در دیدار با «خیرالله خیرخواه» وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان اطمینان داد پروژه «مس عینک» در ولایت «لوگر» بدون آسیب زدن به آثار باستانی استخراج خواهد شد.

در این دیدار دو طرف بر ادامه همکاری‌های فرهنگی و اقتصادی بین پکن و کابل تأکید کردند.

خیرالله خیرخواه با ابراز خرسندی از توسعه و تحکیم روابط فرهنگی میان افغانستان و چین احیای «جاده ابریشم» را در رشد روابط فرهنگی و اقتصادی در منطقه مهم خواند و افزود: زمینه سرمایه‌گذاری تاجران چینی در افغانستان مساعد است.

وی تأکید کرد: حکومت افغانستان محیط امن کاری را برای مشارکت خارجی فراهم کرده است.

استخراج معدن «مس عینک» در دستورکار چین قرار گرفتکابل: پکن استخراج «مس عینک» را به تأخیر نیندازدچین به‌زودی مس‌های «عینک» را استحصال می‌کند

معدن مس عینک لوگر به‌عنوان بزرگ‌ترین معدن مس افغانستان و دومین معدن بزرگ مس جهان در شهرستان «محمدآغه» ولایت لوگر قرار دارد.

قرارداد استخراج آن در سال 2008 میان افغانستان و شرکت چینی MCC امضا شد و حدود 30 سال است که امتیاز استخراج این معدن را در اختیار دارد.

وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان به‌تازگی در بیانیه‌ای از طرف رئیس شرکت چینی نوشت: آثار تاریخی معدن مس عینک تنها سرمایه افغانستان نیست، بلکه سرمایه بشریت است و به مصونیت آثار تاریخی در منطقه کاری توجه جدی خواهد داشت.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند