Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ کسانی که چندین بار پیامک واریز وجه آورده اولیه را دریافت کرده‌اند و اطلاع رسانی درباره واریز وجه برای آنها انجام شده اما تا کنون وجهی را واریز نکردند، دیگر مهلت و زمانی برای پرداخت وجه اولیه را ندارند.

محمود محمودزاده، معاون مسکن و امور ساختمان  درباره احتمال حذف واجدین شرایط مسکن ملی که تا کنون نسبت به واریز وجه آورده اولیه اقدام نکرده‌اند، اظهار داشت: کسانی که چندین بار پیامک واریز وجه آورده اولیه را دریافت کرده‌اند و اطلاع رسانی درباره واریز وجه برای آنها انجام شده اما تا کنون وجهی را واریز نکردند، دیگر مهلت و زمانی برای پرداخت وجه اولیه را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما افرادی که مدارک آنها در حال بررسی بوده و پیامک واریز وجه به هر دلیلی از جمله مسدودسازی دریافت پیامک ‌های تبلیغاتی به آنها نرسیده است احتمالا تا پایان آبان ماه فرصت واریز وجه را خواهند داشت تا حقی از کسی ضایع نشود.

معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: به تمام واجدین شرایط و تایید شدگان توصیه می کنیم اگر تا به امروز به هر دلیلی پیامک واریز وجه را دریافت نکرده‌اند از طریق تماس تلفنی و سامانه موضوع را پیگیری کنند تا هر چه سریع‌تر پرونده آنها تعیین تکلیف شود. البته تاکید می کنم به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امکان مراجعات حضوری وجود ندارد.

محمودزاده در پاسخ به این سوال که چند نفر از تاییدشدگان به دلیل عدم واریز وجه حذف می‌شوند، اظهار داشت: این عدد روزانه تغییر می کند و اعداد هنوز جمع بندی نشده است اما حذف شدگان در پایان مهرماه را به زودی اعلام می کنیم البته باید دید به چند نفر هنوز پیامک ارسال نشده‌ و برای انها احتمالا مهلتی تا پایان آبان ماه تعیین می شود.

وی با اشاره به افتتاح‌های اولین گروه مسکن ملی در روز پنج شنبه هفته گذشته گفت: به 95 هزار نفر در همان ابتدای آغاز طرح در چارچئب استانداردها زمین واگذار شد که بیش از یک سال گذشته افتتاح حساب شدند، همچنین در هفته گذشته هم به 40 هزار نفر اراضی واگذار شد که انها هم خارج از این زمانبندی نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه اقدام کردند. با توجه به این اقدامات و واگذاری واحدهای مسکن ملی، با تماس های زیادی مواجه بودیم که افراد قصد واریز وجه را داشتند چراکه مطمن شدند این پروژه،نمایشی نیست.

معاون وزیر راه وشهرسازی افزود: اما هر متقاضی که تایید شده اگر وجه اورده اولیه را در زمان مقرر واریز نکرده باشند به طور سیستماتیک حذف می شودچراکه اجرای این پروژه ها هر روز نیاز به نقدینگی و تامین منابع مالی دارد و نمی توان ساخت را معطل افراد بدحساب کرد.

محمودزاده با بیان اینکه موضوع مسکن بسیار جدی و حائز اهمیت است، گفت: سال گذشته که ساخت مسکن ملی آغاز شد شک و شبهاتی وجود داشت و عده‌ای می گفتند این شو و نمایش است و عملیاتی نمی شود اما در سخت ترین و پیچیده ترین شرایط اقتصادی توانستیم اولین واحدهای مسکن ملی را در هفته گذشته به مردم تحویل دهیم. که با 60 میلیون تومان آورده خود و 40 میلیون تومان تسهیلات درباره زمانی 1.5 ساله مردم خانه دار شدند در حالی که همان واحدها امروز ارزش افزوده 5 برابری دارند.

وی تاکید کرد: اینکه عده ای ساز منفی می‌زنند و می گویند پروژه مسکن ملی به اجرا نخواهد رسید باعث می شود فقط یک عده ای از این رویه عقب بمانند و فرصت خانه دار شدن را ز دست بدهند.

معاون امور مسکن وساختمان با بیان اینکه پایه مسکن مهر، مسکن ملی و اخیرا طرح جهش تولید که مجلس پیشنهاد داده، قانون ساماندهی مسکن است، ادامه داد: در همه این طرح ها قیمت زمین را در ساختمان به حداقل می رسانند و چرخ جدیدی کشف نشده و تمام این طرح ها موارد مشابهی دارند،فقط روش اجرای آن ممکن است،‌تغییر کند اما موضوع مهم ساختار اجرای این برنامه ها است.

 

 ایلنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پیامک واریز وجه مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این اعتبار برای پروژه های مهم و زیربنایی استان اردبیل به صورت نقدی به حساب دستگاه های اجرایی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این منابع با پیگیری های هفتگی استاندار اردبیل از تهران و عنایت سازمان برنامه و بودجه به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل نیز به صورت جدی پیگیر جذب این منابع بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: ۱۶ هزار میلیارد تومان نیز به صورت سرجمع به حساب وزارتخانه های بهداشت، راه و شهرسازی، نیرو و بنیاد مسکن و نوسازی مدارس توسط سازمان برنامه و بودجه کشور به خزانه داری کشور ابلاغ شد که امیدواریم دستگاه های اجرایی اردبیل با پیگیری مستمر سهم خود را از این منابع دریافت کنند.

شایقی ادامه داد: در جلسه اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان استاندار اردبیل از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا با پیگیری سهم استان گزارش خود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل اعلام کنند.

وی به تخصیص های ابلاغ شده از سوی سازمان برنامه و بودجه به خزانه داری کشور تا دوم اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: برای توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر یک میلیارد تومان و احداث بیمارستان نجف زاده نیز ۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: پروژه عظیم راه آهن اردبیل مراحل پایانی خود را سپری می کند و با هدف تکمیل این پروژه ریلی مهم ۶۰۰ میلیارد تومان منابع اختصاص یافته است.

شایقی تصریح کرد: بیشترین تخصیص منابع بعد از راه آهن مربوط به توسعه بزرگراه هاست که محور سه راهی مشگین به سه راهی سربند و بزرگراه مشگین شهر به اردبیل هر کدام ۲۵ میلیارد تومان منابع دریافت می کنند تا شاهد تکمیل و یا سرعت اجرایی این پروژه ها باشیم.

وی اظهار کرد: برای تکمیل تونل حیران ۴۰ میلیارد تومان، بزرگراه اردبیل – سرچم ۵۰ میلیارد تومان، راه کلور – درام ۹ میلیارد تومان و بهسازی محور رضی – امیرکندی – گرمی – بیله سوار ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اخیرا ابلاغ شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: برای تاسیسات فاضلاب شهر اردبیل ۴۰ میلیارد تومان و تاسیسات فاضلاب شهر پارس آباد ۲۵ میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه و ابلاغ به خزانه داری تخصیص می یابد.

شایقی خاطرنشان کرد: برای آبرسانی به شهر اردبیل یک میلیارد تومان و آبرسانی به مشگین شهر ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافت تا این طرح ها با توجه به شرایط حساس آبرسانی در فصل گرم سال به سرعت عملیاتی شود.

وی از تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان منابع برای تکمیل سه سد مخزنی در استان خبر داد و بیان کرد: برای سد گیوی ۸۰ میلیارد تومان، سبلان مشگین شهر ۳۰ میلیارد تومان و سد هشحین خلخال نیز ۱۰ میلیارد تومان منابع ابلاغ شده تا شاهد عملیاتی شدن این پروژه ها باشیم.

کد خبر 6088657

دیگر خبرها

  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه