Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده ۵۴ بورسیه بلاتکیلف در فراخوان جذب امسال اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی تعیین تکلیف خواهد شذ.

به گزارش ایسنا، دکتر کی‌نژاد در جلسه ۲۵۶ هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه سیاست‌گذاری جذب اعضای هیأت علمی بر عهده هیأت عالی جذب است، تأکید کرد: البته سیاست‌گذاری‌های کلان توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می‌شود و هیأت عالی جذب در مسائل اجرایی ورود نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در مورد فراخوان تعیین تکلیف بورسیه‌های بلاتکلیف خاطرنشان کرد: بر اساس ۴ لیست اعلامی توسط مجلس شورای اسلامی، هیأت مرکزی جذب وزارت علوم، سازمان امور دانشجویان و هیأت عالی جذب، ۵۴ نفر شرایط ثبت نام در این فراخوان را دارند.

رئیس هیأت عالی جذب  ادامه داد: بعد از ثبت نام و بررسی بورسیه‌های بلاتکیلف، دانشگاه‌ها ۱۰ روز مهلت دارند که ثبت نام‌کنندگان را تعیین تکلیف کنند و در غیر این صورت هیأت مرکزی جذب بر اساس اختیاری که دارد، رسیدگی خواهد کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از اعلام لیست نهایی بورسیه‌های وزارت علوم که در دانشگاه آزاد اسلامی جایابی شده‌اند خبر داد و تأکید کرد: این بورسیه‌ها به منظور انتقال تعهداتشان از وزارت علوم به دانشگاه آزاد، باید در هیأت مرکزی جذب این دانشگاه بررسی و تصویب شوند.

رئیس هیأت عالی جذب با تأکید بر ضرورت ساماندهی هیأت‌های اجرایی جذب بر اساس آمایش آموزش عالی، خاطرنشان کرد: در مورد هیأت‌های اجرایی استان‌های تک دانشگاهی و دو دانشگاهی بر اساس آمایش آموزش عالی تصمیم‌گیری خواهد شد.

در ادامه دکتر جواد محمدی دبیر هیأت عالی جذب بر بررسی صلاحیت عمومی متقاضیان جذب، توسط اعضای کارگروه بررسی صلاحیت عمومی تأکید کرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دستور اول جلسه به بررسی مشکلات مشمولان بند "ز" ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه و بند "پ" ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه برای ثبت نام در سامانه نور رضوی اختصاص داشت.

پس از بحث و بررسی اعضا پیرامون این موضوع، با توجه به اینکه مشمولان بند "ز" و "پ" قانون پنجم و ششم امکان ثبت نام در سامانه نور رضوی را ندارند، مقرر شد پرونده‌های این افراد به صورت فیزیک به هیأت مرکزی جذب وزارتین علوم و بهداشت ارسال و بررسی شود.

دستور بعدی جلسه به بررسی معیارهای هم‌ترازی دانشگاه‌ها در جذب وزارتین علوم و بهداشت اختصاص داشت که در این خصوص پیشنهادات این دو وزارتخانه قرائت و مقرر شد این موضوع در کارگروه بررسی‌های ویژه هیأت عالی جذب با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رؤسای مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارتین علوم و بهداشت بررسی و نتیجه نهایی در جلسه آتی هیأت عالی جذب ارائه شود.

در ادامه جلسه با توجه به اینکه پژوهشکده شورای نگهبان فاقد هیأت اجرایی جذب است، مصوب شد که پرونده‌های پژوهشکده شورای نگهبان در هیأت اجرایی جذب دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری بررسی شود.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان جلسه تعدادی از اعضای هیأت‌های اجرایی جذب و کارگروه صلاحیت عمومی دانشگاه‌های گیلان، گنبد کاووس، علوم پایه دامغان، ولیعصر (عج)، بجنورد، انسیستوپاستور ایران، علوم پزشکی بابل، علوم پزشکی رفسنجان، علوم پزشکی کرمانشاه و علوم پزشکی گناباد تأیید صلاحیت شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بورسيه اعضاي هيات علمي شورای عالی انقلاب فرهنگی هیأت مرکزی جذب هیأت عالی جذب تعیین تکلیف اعضای هیأت دانشگاه ها اجرایی جذب علوم پزشکی بورسیه ها ثبت نام بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، افزود: تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری به دبیرخانه جهت گزارش به رئیس جمهور ارسال نمایند.

وی ضمن اشاره به رهنمودهای رئیس جمهور در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در خصوص تاکید ویژه به امنیت غذایی و تأمین غذای سالم برای مردم کشور، اظهار داشت: اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، مستلزم تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرایی شدن سند در محورهای مختلف از جمله تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم است.

کد خبر 6088255 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول