Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@11:14:35 GMT

چرا الریان شجاع خلیل زاده را معارفه نمی‌کند؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۰۶۶۳

چرا الریان شجاع خلیل زاده را معارفه نمی‌کند؟

شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس ۴ روز پیش راهی دوحه شد و طبق اخبار رسیده از رسانه‌های این کشور با الریان قرارداد امضا کرد.

اما الریان با وجود اعلام رسانه‌های قطر به امضای قرارداد با خلیل زاده و منتشر شدن تصویر این بازیکن با پیراهن الریان در رسانه‌های کشورمان، ولی هنوز تصمیم به اعلام رسمی این قرارداد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده‌ها حاکی از آن است که الریان بعد از شکایت پرسپولیس علیه این تیم و فدراسیون قطر و هشدار به آن‌ها در زمینه امضای قرارداد با خلیل زاده، با فیفا نامه نگاری کرده و از وضعیت این بازیکن و قراردادش جویا شده است.

الریان اکنون منتظر پاسخ فیفا در زمینه قرارداد با خلیل زاده است تا به صورت رسمی این بازیکن را معارفه کند.

این باشگاه تا فردا زمان دارد تا قرارداد خلیل زاده را به صورت رسمی منعقد و اعلام کند چرا که فصل نقل و انتقالاتی فوتبال قطر به پایان می‌رسد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمان آسیا شجاع خلیل زاده الریان پرسپولیس خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟

چند بازیکن تیم پرسپولیس به صراحت در مصاحبه‌های اخیر خود از شرایط مالی باشگاه گلایه و این طور عنوان کردند اگر شرایط به همین‌گونه باشد در پایان فصل قرارداد خود را تمدید نخواهند کرد.

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنانی که در هفته‌های اخیر از شرایط مالی باشگاه پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد و حتی نوید رفتن داد مهدی ترابی بود.

حضور مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در مراسم ختم همسر زنوزی مالک باشگاه تراکتور شائبه‌ای را در فضای مجازی به وجود آورده که این دو بازیکن برای فصل آینده راهی تیم تراکتور خواهند شد.

البته تنها مهدی ترابی نبود که از باشگاه به خاطر شرایط مالی‌اش گله کرد؛ امید عالیشاه هم در این باره مصاحبه‌ای داشته است.

در این کش و قوس علی پروین مصاحبه کرد و گفت: در مورد آینده بازیکنان باید فصل تمام بشود و هرکس دلش می‌خواهد و این پیراهن را دوست دارد قرارداد امضا کند و هرکس دوست ندارد خداحافظ! زوری نمی‌توانید بازیکن را نگه دارید.

احتمالا از مخاطبان این صحبت‌های علی پروین دو پرسپولیسی نام‌برده هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟/ از قرارداد نظامی 140 میلیون دلاری تا سکوت رسمی درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل