Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@14:56:04 GMT

مراسم تشییع پیکر محمود فلاح برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۰۶۸۲

مراسم تشییع پیکر محمود فلاح برگزار شد

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تشییع و تدفین پیکر محمود فلاح تهیه‌کننده باسابقه سینما و تلویزیون، با حضور جمعی از سینماگران و هنرمندان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد. 

محمود فلاح تهیه کنندگی سریال های مختارنامه، خوش رکاب، تفنگ سرپر، خوش غیرت، وارث، بوی خوش زندگی، زیر چتر خورشید، آخرین انفجار، کلانتر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را به عهده داشت.

او مدتی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری بود و سرانجام پنجشنبه (اول آبان ۹۹) دار فانی را وداع گفت.

 

این گزارش تکمیل می شود... 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین فردا عطرآگین به عطر شهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما قزوین؛ به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز شنبه یازدهم فروردین از میدان میرعماد به سمت چهار راه نادری و معراج الشهدای قزوین برگزار خواهد شد.
سرهنگ امیر مقدم افزود: یکی از این شهدا ۲۹ ساله است که در عملیات خیبر در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمده و دیگر شهید گرانقدر هم ۴۶ ساله است که در منطقه عملیاتی چنگوله و در عملیات عاشورا به شهادت رسیده است.
به گفته سرهنگ امیری مقدم، پیکر یکی از این شهدا ۱۶ فروردین ساعت ۱۶ در روستای اباذر کورانه در یادمان آماده شده این منطقه در سه راهی امامزاده اباذر تشییع و تدفین خواهد شد.
وی افزود: دیگر شهید سرافراز هم ۱۹ فروردین در محل صنایع دفاعی انصارالمهدی شهرستان آبیک تشییع و پیکر پاکش به خاک سپرده خواهد شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از روز یازدهم تا روز تدفین، شهدا در مراسم مختلف روشنی بخش محافل معنوی مساجد و هیئات مذهبی خواهند بود و مراسم ویژه‌ای نیز در مجموعه منزل شهید بابایی در شب احیا با حضور شهدای گمنام برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین دو ویژه برنامه شب وداع با شهید گمنام در ۱۵ فروردین در کورانه و ۱۸ فروردین در آبیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پیکر اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳
  • مراسم تشییع شهید بهروز واحدی برگزار شد + عکس و فیلم
  • فردا استقبال از پیکر پاک دو شهید گمنام در قزوین
  • قزوین فردا عطرآگین به عطر شهدا می‌شود
  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)
  • پیکر علی‌اصغر رضایی نیک فردا تشییع می‌شود
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • زمان مراسم تشییع شهید «نجاتی نیا» در گرگان اعلام شد