Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمدی از برگزاری یازدهمین جشنواره استانی نماز «اصحاب یمین» به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد روستای خیبر دزفول و همکاری یاوران نماز خوزستان خبر داد.

«نعمت حمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از برگزاری یازدهمین جشنواره استانی نماز «اصجاب یمین» خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) روستای خیبر دزفول و با همکاری یاوران نماز استان خوزستان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) روستای خیبر شهرستان دزفول با بیان اینکه این جشنواره از مهرماه آغاز شده و تا اردیبهشت 1400 ادامه دارد افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و گسترش فرهنگ نماز و اقامه نماز اول وقت و جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد است.

 

وی اضافه کرد: این جشنواره در چند بخش برگزار می‌شود که شامل مسابقه نقاشی کودکان زیر 12 سال با موضوع نماز اول وقت و مسابقه عکس نماز با موضوع نمازخانه‌های بین‌راهی، ادارات و پارک‌ها ویژه بزرگسالان است که مهلت ارسال آثار در این دو بخش تا پایان آذر 99 است.

 

حمدی با اشاره به اینکه مسابقه پیامکی نماز نیز از اول آبان ماه آغاز شده و اسفند ماه ادامه دارد تصریح کرد: در این مسابقه شرکت‌کنندگان روزهای شنبه باید به 10 سوالی که در فضای مجازی منتشر می‌شود پاسخ دهند.

 

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی خبر داد و عنوان کرد: این مسابقه از کتاب 500 حدیث پیرامون نماز و مسجد از انتشارات ستاد اقامه نماز است که از 15 آبان آغاز می‌شود و تا 15 دی ماه ادامه دارد؛ کتاب به صورت فابل pdf به همراه سوالات در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

مدیر کانون امام سجاد (ع) روستای خیبر دزفول برپایی نمایشگاه کتاب و احادیث در مساجد از آبان تا اردیبهشت 1400 را از دیگر بخش‌های این جشنواره عنوان کرد و ادامه داد: مسابقه اذان نیز از دیگر بخش‌های جشنواره است و در این بخش علاقه‌مندان باید فیلم یک تا 2 دقیقه‌ای از قرائت اذان خود ارسال کنند.

 

وی ابراز کرد: در صورت مساعد بودن جامعه از نظر کنترل بیماری کرونا، نشست نماز جهت دانش‌آموزان، والدین، جشن تکلیف در مناطق محروم، اردوی نماز و تصحیح نماز نیز برگزار می‌شود.

 

حمدی با بیان اینکه علاقه‌مندان در سراسر استان خوزستان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند یاد آور شد: شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند با ارسال مشخصات خود به شماره واتس‌آپ 09106379750 جهت حضور در بخش‌های مختلف جشنواره اعلام آمادگی کنند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره نماز کانون های مساجد برگزار می شود روستای خیبر امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی

مازیار ناظمی عصر امروز در مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته ۷۰ رویداد ملی بزرگ توسط این فدراسیون در سطح قهرمانی برگزار شد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از آموزش آکادمیک یک هزار نفر در مدت یاد شده خبر داد و افزود: بودجه این فدراسیون ۳ میلیارد تومان است که با بودجه‌های کلان برخی فدراسیون‌ها قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد از درآمد‌های فدراسیون به استان‌ها واریز می‌شود، بیان کرد: تمام تلاش خود را برای حمایت و کمک مالی به هیات‌های استانی بکار می‌گیریم.

ناظمی بر لزوم تجهیز استان‌ها به امکانات تاکید کرد و گفت: امکانات نباید در تهران متمرکز باشد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به اینکه استان کردستان توانمندی‌های خوبی دارد، گفت: این رشته‌ها از جمله رشته‌هایی است که در حوزه نشاط عمومی تاثیر گذار است و یک سرمایه بزرگ اجتماعی به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: ۹۸ ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در کردستان فعالیت دارند که ۹۲ نفر آنان مرد و ۶ نفر خانم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد
  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • ​​​​​​​«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار شد
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود