Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@09:21:15 GMT

کیفیت هوای تهران در محدوده قابل قبول است

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۰۸۴۹

کیفیت هوای تهران در محدوده قابل قبول است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت در حال حاضر در محدوده قابل قبول قرار دارد.

به گزارش ایسنا، کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۱۰۲ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت و کیفیت هوای هم‌اکنون نیز با شاخص میانگین ۹۰ در شرایط قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا "پاک"، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا "قابل قبول(سالم) یا متوسط"، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا "ناسالم برای گروه‌های حساس"، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا "ناسالم برای همه گروه‌ها"، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا "بسیار ناسالم" و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا "خطرناک" است. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیفیت هوای تهران هوای قابل قبول هوای ناسالم برای گروه های حساس کیفیت هوای کیفیت هوا قابل قبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قابل قبول هوای ۱۴ شهر خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه حاکی از این است که باران‌های بهاری تاثیر خوبی بر وضعیت بخش عمده شهر‌های استان خوزستان گذاشته است و موجب شده تا مردم علاوه بر خرسندی از هوای بهاری این روز‌ها هوای سالمی نیز تنفس کنند.

بر اساس این گزارش هوای شهر‌های اهواز، امیدیه، اندیمشک، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر، دزفول، رامهرمز، سوسنگرد، شادگان، کارون، ماهشهر، مسجدسلیمان و هندیجان با برخورداری از شاخص زیر ۱۰۰ در وضعیت قابل قبول تنفسی قرار گرفتند.

همچنین هوای شهر‌های رامشیر و شوشتر نیز با شاخص ریز ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

بنا بر اعلام این سامانه ایستگاه پایش کیفی هوای واقع در منطقه نیوساید اهواز با شاخص ۱۱۴ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد، اما ایستگاه اداره پست برق شماره سه اهواز با شاخص ۴۹ در وضعیت سالم و پاک قرار دارد.

روز گذشته وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۲۱۱ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت بسیار ناسالم قرار داشت و هوای شهر‌های رامشیر، رامهرمز، شوش و شوشتر در وضعیت سالم و پاکی قرار داشتند.

بر اساس این گزارش سال گذشته اهواز هیچ روز سالم و پاکی را نداشت.

 

دیگر خبرها

  • هوای تهران در وضعیت «پاک» قرار دارد
  • هوای تهران پاک است
  • وضعیت قابل قبول هوای ۱۴ شهر خوزستان
  • از هوای تهران چه خبر؟
  • هوای اصفهان و ۴ شهر مجاور قابل قبول است
  • ثبت هوای پاک در ۴ منطقه تهران
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • وضعیت امروز هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است