Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@23:39:46 GMT

تمجید AFC از آزمون

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۰۸۵۳

تمجید AFC از آزمون

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) وضعیت ستاره‌های مسابقات زیر 16 سال قهرمانی آسیا در سال 2010 را بررسی کرد که سردار آزمون، مهاجم پیشین تیم نوجوانان و فعلی تیم ملی فوتبال ایران هم در میان پنج پدیده مسابقات حضور دارد.

       

 

عضوی از تیمی بود که در مسابقات قبلی نتوانست مطابق استانداردها نتیجه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون در برتری 5 بر یک در نخستین بازی ایران مقابل عمان گلزنی کرد اما وضعیت برای ایرانی‌ها خیلی بد پیش رفت و آنها در دو بازی بعدی پس از شکست مقابل کره شمالی و تساوی مقابل سوریه حذف شدند.

تا سال 2013 و در سن 17 سالگی، آزمون در مسیر انتقال به روسیه بود و او شهرت خود را با روبین کازان و روستوف به دست آورد. این بازیکن تا سال 2014 بازیکنی بین‌المللی و آماده پرواز بود. آزمون از آن زمان 33 گل در 51 بازی برای تیم ملی کشورش زد و به عنوان ستاره تیم ملی ایران شناخته می‌شود. در عرصه باشگاهی، 2019 سال پیشرفت اصلی این بازیکن بود و آزمون به زنیت سن‌پترزبورگ منتقل شد؛ جایی که به دو قهرمانی متوالی لیگ برتر روسیه رسید و فصل 20-2019 را به عنوان آقای گل رقابت‌ها به پایان رساند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین از کاربرانش خواست از میان سردار آزمون، تاکومی مینامینو (ژاپن)، عمر خربین (سوریه)، میلوس دگنک (استرالیا) و ضرغام اسماعیل (عراق)،‌ بازیکنی را که اکنون بهترین عملکرد را دارد، انتخاب کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سردار آزمون آسیا ای اف سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان، گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکر مربی جدید این تیم، آن ها تغییرات اساسی کرده اند و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل این تیم خواهیم داشت.   وی افزود: آنها تیم خوب و فیزیکی هستند، تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً تیم قابل احترامی است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم، شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.    سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی درباره سایر تیم‌های مسابقات، گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم، آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد، کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.   شمسایی افزود: مهمترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.    او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوانتر‌ها کنار آن ها می‌آموزند.   گفتنی است؛ ایران چهارشنبه (۵ اردیبهشت) ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه بانکوک آره نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

دیگر خبرها

  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • تمجید دروسی از آزمون
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد