Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه گفت: پنج کبدی کار کرمانشاهی به اردوهای تیم ملی کبدی ساحلی مردان و زنان ایران دعوت شدند.

مختار صیدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به دعوت از پنج کبدی کار کرمانشاه به اردوهای تیم ملی کبدی ساحلی، اظهارکرد: رسول صیدی و محمد امین نصرتی در بخش مردان و آزاده صیدی، اسماء فخری و فاطمه کرمی در بخش زنان، کبدی کاران کرمانشاهی هستند که به اولین اردوی تیم ملی کبدی ساحلی جهت حضور در رقابت‌های آسیایی چین که فروردین 1400 برگزار می‌شود، دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان پس از نزدیک 10 ماه تعطیلی به واسطه شیوع بیماری کرونا، تا 10 آبان و بصورت انفرادی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی کبدی ساحلی در نظر دارد تا فرودین سال آینده 10 مرحله اردو آمادگی برای ملی پوشان برگزار کند، افزود: اولین مرحله این اردوها به شکل انفرادی و بیشتر برای افزایش سطح آمادگی جسمانی بازیکنان است و مراحل بعدی اردوها پس از کسب مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا به شکل متمرکز و حضوری برگزار خواهد شد.

وی بااشاره به قهرمانی تیم ملی کبدی ساحلی مردان ایران در رقابت‌های آسیایی سال گذشته، اعلام کرد: این برای اولین بار است که رقابت‌های کبدی ساحلی زنان آسیا هم برگزار می‌شود.

صیدی در ادامه به وضعیت آمادگی بازیکنان ملی پوش کبدی کرمانشاه هم در این شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: طی ماه‌های گذشته که شیوع بیماری کرونا را داشته‌ایم، تلاش کردیم تا برای حفظ سطح  آمادگی این بازیکنان بصورت مرتب تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی آنها را رصد کنیم و خوشبختانه می‌توان گفت در شرایط خوبی قرار دارند.

وی  اعلام کرد: کرمانشاه از قطب‌های اصلی کبدی ایران محسوب می‌شود، اما متاسفانه در بحث زیرساختی هیچ زیرساختی برای این رشته نداریم.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه افزود: در بخش کبدی استاندارد بازیکنان ما برای تمرین از سالن مجموعه ورزشی امام سجاد(ع) که سالنی غیراستاندارد است، استفاده می‌کنند. البته از سال گذشته کار احداث یک سالن اختصاصی برای این رشته در مجموعه ورزشی امام(ره) شروع شد که اکنون حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و منتظریم به بهره برداری برسد.

وی افزود: همچنین برای تمرینات بازیکنان سرکل کبدی که زمین چمن و بازیکنان کبدی ساحلی که زمین شن نیاز دارند، فاقد زیرساخت هستیم.

صیدی اعلام کرد: باتوجه به پتانسیل‌های خوبی که در بخش کبدی ساحلی داریم، با هیات والیبال استان رایزنی‌هایی داشته‌ایم که تایم‌هایی از زمین ساحلی خود در مجموعه ورزشی آزادی را در اختیار ما قرار دهند که موافقت شفاهیشان را در این زمینه به ما اعلام کرده‌اند، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا مجوز برگزاری تمرینات را هنوز نداریم.

وی افزود: در مجموعه ورزشی امام(ره) یک زمین شنی غیراستاندارد وجود دارد که امیدواریم با بهسازی و استانداردسازی آن را در اختیار هیات کبدی قرار دهند.  

رئیس هیات کبدی کرمانشاه اضافه کرد: البته مشکل نداشتن زمین برای کبدی ساحلی نه فقط در کرمانشاه بلکه در همه استان‌های غیرساحلی کشور که این رشته در آنها فعال است، وجود دارد.

طبق آمار سال 1398 هیات پزشکی ورزشی، کبدی کرمانشاه 166 ورزشکار بیمه شده ورزشی دارد، اما رئیس هیات کبدی کرمانشاه تعداد ورزشکاران این رشته را حدود  250 نفر اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی کبدی ایران كرمانشاه استانی ورزشی تیم ملی کبدی ساحلی مجموعه ورزشی کبدی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی

 با دعوت سرمربی تیم ملی «محمدمبین عظیمی» کشتی گیر صاحب عنوان کردستانی به هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد فراخوانده شد.

هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روز‌های پنجم لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • آغاز طرح راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان کرمانشاهی