Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@12:23:25 GMT

آمار مرگ و میر کرونایی در کرمانشاه به 800 نفر رسید

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۱۱۲۴

آمار مرگ و میر کرونایی در کرمانشاه به 800 نفر رسید

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: ما هر روز رکوردهای کرونایی روز قبل را می‌شکنیم به طوریکه طی ۲۴ ساعت گذشته 112 بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۷۶۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت: ۳۳ نفر حال بسیار وخیم دارند و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل و ۱۳۱ نفر هم در آی‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی‌.یوها بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: روز گذشته از ۷۴۸ آزمایش تشخیص کرونا انجام شده که ۵۷۰ مورد آن مثبت بوده البته موارد ابتلا در جامعه خیلی بیشتر از این است چون اکثرا آزمایش تشخیص قطعی را انجام نمی‌دهند.

وی افزود: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هفت نفر بوده که با احتساب آن‌ها، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۸۰۰ نفر رسیده است.

محمدی صحبت‌های خود را با این سئوال ادامه داد، که آیا ۸۰۰ قربانی کافی نیست تا باور کنیم که این ویروس در جامعه چرخش وسیعی دارد و هر لحظه امکان دارد ما را نیز مبتلا کند.

وی گفت: مرگ بر اثر کرونا درد و رنج بسیار زیاد بیماری کرونا به همه ما نزدیک است و هر لحظه امکان دارد یقه ما را بگیرد لذا ضرورت دارد در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی باشیم و هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنیم.

محمدی در پایان، اضافه کرد: در طول مه ماه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۹ بار جهت انتقال بیماران کرونایی از شهرستان‌ها به کرمانشاه اعزام شده که در طی این ماموریت‌ها ۶۳ نفر به مراکز درمانی شهرستان کرمانشاه منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی محمدی مرگ و میر کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی از یک حادثه رانندگی جان سالم به در برد و در بیمارستان بستری شد.

به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی مدافع اسبق استقلال که سابقه حضور در ۲ جام جهانی را نیز در کارنامه ورزشی‌اش دارد، امروز دچار سانحه رانندگی شد.

صادقی که در این حادثه با آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه سر، دست و پا، در بیمارستان بستری شد.

خوشبختانه وضعیت این بازیکن پایدار است و خطری او را تهدید نمی‌کند.

پیگیری‌ حاکی از آن است که صادقی از ناحیه دست تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. کاپیتان اسبق استقلال با انتشار پیامی در فضای مجازی، تصویری از خود در بیمارستان منتشر کرد و نوشت: «چون می‌گذرد غمی نیست»

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری