Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@04:35:58 GMT

قیمت چای با وجود تورم روز افزون، عادلانه نیست

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۱۱۷۰

قیمت چای با وجود تورم روز افزون، عادلانه نیست

ایسنا/گیلان نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت چای با توجه به تورم روز افزون در تمامی بخش‌ها، خیلی به عدالت اجتماعی نزدیک نیست.

پرویز محمدنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه «چای» یکی از محصولات استراتژیکی در گیلان است، اظهار کرد: تعداد کثیری از مردم شهرستان لنگرود در بخش اطاقور به کشت و برداشت چای مشغول هستند و معیشت بیش از ۵۰۰ هزار نفر از طریق نگهداری و برداشت چای تامین می‌شود لذا برای حفظ و نگهداری این سرمایه ارزشمند به دنبال حفظ و تامین لازم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: اخیرا پنج نماینده شهرستان های چای خیز گیلان و مازندران دیداری در سازمان چای داشتیم و مقرر شد جهت حفظ و صیانت چای جلسه‌ای با وزیر کشاورزی داشته باشیم تا قیمت عادلانه نرخ روز را برای چای ثبت کنیم.

وی ادامه داد: قیمت چای با توجه به تورم روز افزون در تمامی بخش‌ها، خیلی به عدالت اجتماعی نزدیک نیست؛ برای حفظ این سرمایه ارزشمند باید اقداماتی نظیر وام‌های کم بهره، واگذاری مصالح و سموم مورد نیاز در بهزارعی انجام گیرد.

این عضو کمیسیون انرژی در خصوص اجرای پویش برق امید، گفت: این طرح در راستای اجرای عدالت محوری و توزیع متوازن انرژی در حوزه خدمات و مصرف اجرایی می‌شود و کمکی است به خانواری که با وجود تورم افسارگسیخته در مضیغه مالی و معیشتی هستند، در فاز نخست این طرح ملی ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترکی که مجموع مصرف دو ماهه آنها ۱۶۰ کیلووات باشد، از طرح برق امید برخوردار می‌شوند.

محمدنژاد یادآور شد: در حوزه تعویض کابل‌های فرسود و تبدیل به کابل خودنگهدار هم برای شهرستان لنگرود ۱۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار به ارزش ۱۷ میلیارد تومان تامین شده است که در دست اجرا قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی چاي چایکاران گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طرح اتصال مدارس شهرستان خوی به شبکه فیبر نوری، با حضورمعاون سازمان تنظیمات و مقررات رادیویی و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آغاز شد.

 محمدپور مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: این طرح ابتدا در مدارس شهدای فرهنگی و حاج رهنمون اجرا و طی چند ماه آینده تمام مدارس دولتی شهری متصل خواهند شد.

 وی افزود:اجرای طرح مذکور گامی جهت حرکت به سمت افزایش کیفیت و عدالت آموزشی می‌باشد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی اضافه کرد:از طریق این بستر می‌توان فناوری‌های نوین را در مدارس داشته باشیم و با رفع شکاف دیجیتال زمینه گسترش آموزش و عدالت آموزشی ایجاد می‌شود.

دیگر خبرها

  • پاکسازی محوطه پل تاریخی بلوردکان لنگرود
  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌ های ایران در حال وقوع است
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • بانک های ناتراز اصلاح شوند تورم کاهش می یابد
  • کـارنامه خوراکی‌ها؛ رشد ۲۰۰ درصدی قیمت خوراکی‌ها در دو سال
  • رکوردشکنی قیمت اجاره مسکن در دولت رئیسی
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد