Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی داوری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در همایش "با هم برای امنیت و سلامت" که صبح امروز (۳ مهر ماه) به مناسبت هفته‌ نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی، ۷ سازمان است که در حوادث مختلف در کنار هم قرار گرفته اند و آرزو داریم که حوادث کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کنار هم قرار گرفتن این سازمان‌ها مسلما می‌تواند منجر به خدمات بهتری باشد، ادامه داد: در اکثر کشور‌ها مردم فقط با یک شماره تماس می‌گیرند و وقت آن رسیده که در کشور ما هم این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: ما در کنار نیروی انتظامی هستیم و این نیرو نیز کمک‌های بسیاری به ما کرده است، به عنوان مثال در حادثه‌ پلاسکو ۱۰ روز سخت را داشتیم که نیروی انتظامی در کنار ما بود و آن روز‌ها را فراموش نخواهیم کرد.

پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران نیز در ادامه این مراسم با تشکر از نیروی انتظامی گفت: روزانه حوادث مختلفی داریم که سازمان‌های مختلفی برای انجام این حوادث به میدان می‌آیند که عموما این ۷ سازمان هستند.

وی ادامه داد: روزانه در اورژانس تهران بالای ۵ هزار ماموریت را انجام می‌دهیم که افتخار بزرگی است، همچنین در تهران هر روز صبح ممکن است حادثه‌ جدیدی رخ دهد، کسی فکر نمی‌کرد که علاوه بر اتفاقاتی که گذشته رخ می‌داد کرونا هم اضافه شود و انقدر تاثیر گذار باشد، ما در تلاش هستیم و اگر بهتر عمل کنیم نتیجه اش به مردم خواهد رسید.

انجام ۱۷ هزار عملیات توسط پلیس در ۶ ماه گذشته

در همین همایش سردار پرویز یعقوبی معاون عملیات فرماندهی تهران بزرگ تهران، گفت:در تهران روزانه ۲۰ میلیون تردد را داریم و ۳۱ منطقه حاشیه نشین که شرایط ویژه‌ای را به وجود آورده و می‌طلبد که اقدامات ویژه و به موقعی انجام شود.

وی ادامه داد: پرکار‌ترین و میدانی‌ترین نیرو‌ها از همین سازمان‌هایی هستند که اینجا حضور دارند و پای ثابت این حضور پلیس است و همکاری صمیمانه و نزدیکی با این سازمان‌ها دارد.

وی افزود:ما در ۶ ماه گذشته ۱۷ هزار عملیات داشتیم که در همه‌ این عملیات‌های سازمان‌ها ما حضور داشته ایم و بدون شک اگر پلیس نبود این عملیات‌ها دچار مشکل می‌شدند.

سردار یعقوبی گفت: پلیس باید با تمامی سازمان ها، نهاد‌ها و وزارت‌خانه‌ها در لحظه در ارتباط باشد و به دنبال منعقد شدن این تفاهم نامه هستیم که به صورت یکپارچه خدمت دهیم.

بیشتر بخوانید

دست ما در مقابله با حوادث خالی نیست

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه پلاسکو حوادث مختلف نیروی انتظامی سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.

ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم
  • جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان