Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@23:46:53 GMT

۴۰ هزار یورو تا بسته شدن پرونده برانکو

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۱۳۴۸

۴۰ هزار یورو تا بسته شدن پرونده برانکو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام کرد 85 هزار دلار دیگر از مطالبات برانکو ایوانکوویچ به حساب این مربی پرداخت شده است و امروز (شنبه) با اعلام دارو بوشیچ، وکیل برانکو، این پول به حساب این مربی کروات نشسته است.

دارو بوشیچ همچنین درباره رقم باقی‌مانده بدهی برانکو نیز توضیح داد: بخش عمده‌ای از مطالبات پرداخت شده است و فکر می‌کنم تنها نزدیک به 40 هزار یورو دیگر باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرداخت مطالبات برانکو را به اطلاع فیفا رسانده است یا خیر؟ گفت: بله، در نامه‌ای تمام این موارد را به فیفا گزارش داده‌ایم.

وکیل برانکو همچنین در واکنش به خبر استعفای مهدی رسول‌پناه نیز توضیح داد: واقعا از شنیدم این خبر متأسفم شدم، چون تمام پولی که به برانکو پرداخت شد با تلاش رسول‌پناه بود و او این کار را انجام داد.

256 251

کد خبر 1446999

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت: این تسهیلات پارسال به صورت قرض الحسنه و با بازپرداخت ۳ ساله برای کمک به درمان زوج‌های نابارور پرداخت شد.

موسوی سقف پرداخت این تسهیلات برای روج‌ها را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این زوج‌ها از طریق مراکز بهداشت شناسایی می‌شوند و تحت درمان قرار می‌گیرند.

وی افزود: اهدای ۱۶۹ فقره تسهیلات ایران جوان شامل کارت هدیه، سپرده بلند مدت و وام قرض الحسنه به زوج‌های جامعه هدف که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزند شده اند.

موسوی اهدای ۱۰ فقره بسته حمایتی شامل بسته لبخند، مادری کارت هدیه و شش ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده‌هایی که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزندان چندقلو شده اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی افزود: اهدای ۸۰ بسته پوشک بهینه پارچه‌ای به خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند نیز انجام شد.

موسوی گفت: اهدای ۲۳ تندیس، لوح و کارت هدیه به خانواده‌های دارای چهارفرزند در قالب طرح ملی شکوه مادری را از دیگر اقدامات این نهاد در سال گذشته برشمرد.

دیگر خبرها

  • حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد