Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - اسامی برندگان قرعه‌‌کشی هشتمین دوره جشنواره حساب‌‌های قرض‌‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین اعلام شد.
به گزارش شمانیوزبه نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، پس از برگزاری مراسم قرعه‌‌کشی جوایز هشتمین دوره جشنواره حساب‌‌های قرض‌‌الحسنه پس‌‌انداز بانک اقتصادنوین که روز چهارشنبه بیست ‌و سوم مهرماه 1399 در ساختمان مرکزی بانک اقتصادنوین برگزار شد، اسامی برندگان این جشنواره اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس مشتریان محترم می‌‌توانند با مراجعه به صفحه اعلام نتایج هشتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین در پورتال بانک اقتصادنوین به آدرس www.enbank.ir و واردکردن کد ملی خود از نتیجه قرعه‌‌کشی آگاهی یابند.
گفتنی است، جشنواره حساب‌های قرض‌‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین از فروردین‌ماه سال جاری آغاز و تا هجدهم مهرماه 1399 ادامه داشت که مورد استقبال هم‌‌وطنان و مشتریان نیک‌اندیش و خیرخواه این بانک قرار گرفت.
مشتریان ارجمند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین با شماره 48031000-021 تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انداز بانک اقتصادنوین جشنواره حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک

رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI) گفت که پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک ۲۰۲۴ مغایر با روح المپیک است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برندگان رشته‌های دوومیدانی المپیک 2024 در پاریس با تصمیم اتحادیه جهانی این رشته 50 هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک 2024

دیوید لاپارتینت، رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در واکنش به پرداخت جایزه نقدی به برندگان رشته دوومیدانی در المپیک پاریس گفت: تصمیم برای پرداخت جایزه به برندگان مسابقات دوومیدانی در المپیک 2024 مغایر با روح المپیک است. روح المپیک به اشتراک گذاشتن درآمد و جذب ورزشکاران بیشتر برای رقابت در سراسر جهان است. نه تنها تمام پول را در بهترین‌ها سرمایه‌گذاری کنید، بلکه آن را بین بقیه تقسیم کنید. اگر ما پول را روی بهترین ورزشکاران متمرکز کنیم، فرصت‌ها برای ورزشکاران باقی‌مانده در سراسر جهان از بین خواهد رفت.

بازی‌های المپیک 2024 پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود
  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • دست انداز تازه برای واگذاری سرخابی ها به بانکها / مال بد،بیخ ریش صاحبش ماند!
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!