Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندر امام با بیان اینکه شواهد اولیه بررسی‌های علت آتش سوزی دیروز بیانگر رپچر در یکی از خطوط حامل هیدروژن است، گفت: دیروز آتش سوزی در واحد آروماتیک پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) رخ داد سپس مهار شد.

او با بیان اینکه موقعیت مکانی این حادثه به گونه‌ای بود که می‌توانست عواقب جبران‌ناپذیری به‌همراه داشته باشد افزود: زیرا همه خطوط این منطقه حاوی نفتا، ریفرمیت و هیدروژن است، اما سرعت عمل همکاران در اداره بهره‌برداری و آتش‌نشانی منجر به کنترل دقیق این حادثه شد که از یکایک آن‌ها سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی به وضع خاص پتروشیمی بندر امام به‌دلیل تعدد واحد‌ها و فرسودگی زیرساخت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: از سال ۱۳۹۷ تاکنون همواره یکی از مدیران به‌عنوان کشیک مدیر در روز‌های تعطیل برای حضور در مجتمع برنامه‌ریزی و این برنامه منظم اجرا شده است.

بیشتر بخوانید

آتش سوزی در پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) تحت کنترل استآتش‌سوزی در واحد آروماتیک پتروشیمی بندرامام ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه روز جمعه (دوم آبان‌ماه) آغاز و با تلاش نیرو‌های اچ‌اس‌یی و بهره‌برداری در ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه همان روز خاموش شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی پتروشیمی بندر امام پتروشیمی بندر امام آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی

سرانجام پس از پیگیری‌های فراوان این شرکت موفق به اخذ موافقت‌نامه اصولی احداث واحد جدید اتانول سنتزی از شرکت ملی صنایع ملی پتروشیمی گردید.

مهندس علی تنوره سرپرست پتروشیمی فارابی با تایید این خبر گفت: با تلاش و پیگیری های مداوم طی چندماه اخیر سرانجام موفق به اخذ موافقت‌نامه اصولی احداث واحد جدید اتانول سنتزی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی شدیم.

ایشان در ادامه افزود: این اقدام ضمن اینکه می تواند آینده پتروشیمی فارابی را تضمین کند، باعث ایجاد اشتغال و تنوع محصول در این شرکت نیز می شود.

روابط عمومی پتروشیمی فارابی

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • تغییر جایگاه آقایان و خانم ها در اتوبوس های تندروی پایتخت
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • پنتاگون: کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی