Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی Watch Dogs: Legion

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بازی سنتر،سومین نسخه از سری واچ داگز در همین روزهای آتی منتشر می‌شود. واچ داگز لیجن به‌شما این اجازه را می‌دهد تا همه شخصیت‌های درون بازی را علیه یک رژیم فاشیست در آینده‌ای نزدیک و در لندن متحد کنید. توصیفات بازی جاه‌طلبانه به‌نظر می‌رسند و بسیاری از طرفداران کنجکاوند تا عملکرد این عنوان را در چند روز آینده ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، کاربران Xbox One قادرند تا بازی را بر روی کنسول خود دانلود کنند. حجم بازی بر روی این پلتفرم 35.44 گیگابایت است که با توجه به مقیاس این عنوان، چندان عظیم به‌نظر نمی‌رسد. البته این حجم به احتمال زیاد بدون بروزرسانی‌ها محاسبه شده و به مرور زمان به آن افزوده خواهد شد.

بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ 29 اکتبر (8 آبان) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. در حالی که هنوز اطلاعاتی در مورد پری لود نسخه PC دسترس نیست، پری لود نسخه PS4 بازی سه روز قبل از عرضه جهانی شروع می‌شود. همچنین Watch Dogs: Legion در زمان عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز در دسترس خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بازی ایکس باکس سونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد

توصیف رئیس‌جمهور ترکیه از بغداد به عنوان «یکی از شهرهای تمدن کهن ما» با واکنش‌های گسترده کاربران عراقی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

به گزارش ایسنا، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه پس از پایان سفر به عراق در روز دوشنبه، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به دعوت برادر عزیزم محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق و بعد از مدتی طولانی از دیدن دوباره بغداد، یکی از شهرهای تمدن کهن ما، بسیار خرسند شدم».

این پیام با انتقادات گسترده کاربران پلتفرم ایکس در عراق مواجه شد و بسیاری آن را محکوم کردند.

برخی از کاربران با اشاره به استعمارگری امپراطوری عثمان در عراق، نوشتند اشغال این کشور توسط عثمانی بدترین چیزی است که در تاریخ بغداد به یادگار مانده است و مقدمه تمامی درد و رنج امروز عراق است.

توییت اردوغان

رئیس‌جمهور ترکیه روز دوشنبه پس از ۱۳ سال به بغداد و اربیل سفر کرده و با مقامات عراق دیدار کرد.

در این سفر چندین توافق‌نامه و یادداشت تفاهم در بخش‌های گوناگون میان ۲ کشور امضا شد و موضوع مبارزه با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) از محورهای اصلی مذاکرات ۲ طرف بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم