Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:48:58 GMT

۳ نفر در اصفهان بر اثر گازگرفتگی جان باختند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۱۶۷۴

۳ نفر در اصفهان بر اثر گازگرفتگی جان باختند

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جان باختن زن ۳۷ ساله‌ای در روستای ونداد شهرستان میمه در اثر گازگرفتگی با مونوکسید کربن اظهار داشت: از ابتدای پاییز تاکنون سه نفر در اثر گازگرفتگی با مونوکسید کربن جان باخته‌اند که لازم است شهروندان در رعایت نکات ایمنی دقت بیشتری کنند.

وی افزود: با توجه به کاهش دما در فصل پاییز رعایت نکات ایمنی در استفاده از لوازم گرمازا و گازسوز استاندارد ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ۸۷۰ هزار مشترک گاز خانگی تصریح کرد: در استان اصفهان دو میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار از گاز خانگی استفاده می‌کنند و ۹۹.۸ درصد از خانوارهای شهری هم مشترک گاز خانگی هستند.

مشترکان گاز خانگی؛ مشمول بیمه حوادث

وی با اشاره به اینکه تمام مشترکین گاز خانگی مشمول بیمه حوادث هستند، گفت: استانداردسازی و بازسازی المک های گاز، مقاوم سازی مسیر عبور لوله گاز در کنار رودخانه‌ها، شناسایی نقاط آسیب پذیر از اقدامات انجام شده ارتقای ایمنی در فصل پاییز است.

شیشه فروش با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط مشترکان گاز خانگی، صنعتی و تجاری ابراز داشت: تمام مشترکان لازم است از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده کنند و لوله‌های بخاری به کلاهک مجهز باشد و دقت شود که مسیر لوله‌های بخاری مسدود نباشد.

سیستم گرمایشی در تمام مدارس اصفهان ایمن شد

وی به تعیین «مدیر انرژی» در تمام ادارات و سازمان‌های دولتی استان اصفهان هم گریزی زد و افزود: ایمنی شبکه‌های گازرسانی و برق در سازمان‌های دولتی با همکاری سازمان نظام مهندسی، شهرداری‌ها، شرکت گاز انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر مصرف بهینه گاز در ایام سرد سال تصریح کرد: سیستم گرمایشی در تمام مدارس استان اصفهان ایمن شده است.

وی افزود: در سال گذشته ۸۴ مورد گازگرفتگی با مونوکسید کربن در استان اصفهان گزارش شد که از این میان ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند.

کد خبر 5054436

منبع: مهر

کلیدواژه: گازگرفتگی مدیریت بحران مصرف گاز خانگی منصور شیشه فروش ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هفته ناجا سیستان و بلوچستان استان اصفهان گاز خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، به گفته مردم محلی و مقامات، تعداد قربانیان یک قایق غرق شده در جمهوری آفریقای مرکزی به ۶۲ نفر افزایش یافته است.

مدیر کل حفاظت مدنی جمهوری آفریقای مرکزی، توماس دیماس، روز دوشنبه به رسانه‌های محلی گفت که ما توانستیم ۶۲ جسد بی جان را بیرون بکشیم. ما از تعداد کل افراد زیر آب اطلاعی نداریم.

وی گفت: افراد بیشتری هنوز مفقود هستند.

این فاجعه زمانی رخ داد که یک قایق حامل بیش از ۳۰۰ نفر بر فراز رودخانه مپوکو در شهر بانگوی، مرکز جمهوری آفریقای مرکزی، واژگون و غرق شد.

کد خبر 6085764

دیگر خبرها

  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • طرز تهیه کروسان خانگی ساده، مرحله به مرحله با تمام نکات (فیلم)
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار گازگرفتگی از سوی حیوانات در گلستان
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • افزایش ۱۸ درصدی گازگرفتگی سگ در مازندران