Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران صبح امروز در همایش امنیت، سلامت و ایمنی اظهار کرد: زیرساخت‌های شهر نیاز به توجهات بیشتری دارد و باید تمامی دستگاه‌ها و نهادها کنار هم قرار بگیرند و کمک کنند تا حوادث از سه بعد ایمنی، امنیتی و سلامت کاهش پیدا کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: در بسیاری از نقاط دنیا مردم در مواقع اضطراری فقط با یک شماره تماس می‌گیرند اما در ایران هنوز این اتفاق روی نداده و به نظرم وقت آن رسیده که در تهران این اتفاق روی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قرار گرفتن سازمان‌ها و نهادهای مختلف کنار یکدیگر منجر به هم افزایی می‌شود و نباید فکر کنیم اگر سازمان‌ها در حوادث با هم ادغام شوند و در کنار یکدیگر قرار گیرند منجر به تداخل در انجام وظایف شأن می‌شود.

کد خبر 5055151 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی تهران ایران مهدی داوری هفته ناجا شورای شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور سازمان تامین اجتماعی شبکه شاد آلودگی هوا گردشگری قوه قضاییه وضعیت راهها آیت الله سید ابراهیم رئیسی محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در رابطه با تصادفات منجر به فوت سال گذشته در پایتخت گفت: متاسفانه ۴۱ درصد از تصادفات در شهر تهران مربوط به عابران پیاده بوده است. از همین میزان بیش از ۶۰ درصد تصادف‌ها در معابر بزرگراهی اتفاق افتاده، جایی که اصلا نباید عابر پیاده تردد کند.

وی اضافه کرد: در این سال‌ها شاهد بودیم که بعضی از عابران بدون توجه به خطرناک بودن مسیر از عرض بزرگراه‌ها تردد می‌کنند که در اکثر موارد منجر به سانحه می‌شود. ما برای تمامی این موارد سهم تقصیر برای عابران پیاده در نظر گرفتیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم