Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امیرخانی، مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: مردم استان زنجان برای بازسازی عتبات عالیات 432 میلیون و 565 هزار ریال کمک کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امیرخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 17 موکب اربعین استان زنجان در سامامه موکب‌داران ثبت‌نام و 15 موکب برای اعزام به کشور عراق و دو موکب هم برای استقرار در مسیر زائران اربعین استان زنجان اعلام آمادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان اعزام موکب‌ها به کشور عراق فراهم نشد، افزود: فعالیت موکب‌های اربعین در قالب پویش مهر و به منظور خدمات‌رسانی در حوزه بیماری کرونا انجام شد.   این مسئول بیان داشت: موکب‌های اربعین استان در طول ماه‌های محرم و صفر خدمات رسانی کرده و در این مدت یک هزار و 847 بسته مواد غذایی از سوی موکب‌ها تهیه و توزیع شد.   مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان ارزش ریالی بسته‌های غذایی را 4 میلیارد و 212 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این بسته‌های غذایی در بین نیازمندان جامعه و افراد متضرر از بیماری کرونا توزیع شد.   امیر خانی بیان داشت: همچنین 869 بسته لوازم تحصیل به ارزش 573 میلون و 600 هزار ریال از سوی موکب‌های عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان توزیع شد.   وی از ارائه خدمات سلامت توسط موکب‌های اربعین استان خبرداد و گفت: ماسک و اقلام بهداشتی نیز به ارزش 411 میلیون و 500 هزار ریال توسط موکب‌های سلامت استان زنجان توزیع شد.   این مسئول ارزش ریالی کمک به بازسازی عتبات عالیات از استان زنجان را 432 میلیون و 565 هزار ریال عنوان کرد و گفت: جمع‌آوری توسط موکب‌های حرم عشق در زنجان انجام شد.   مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه زنجان استان معین کمک به توسعه حرم در سامرا است، افزود: مردم خیر زنجان می‌توانند کمک‌های مالی خود را برای توسعه حرم در سامرا به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان تحویل دهند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان اربعین استان هزار ریال توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت ۲۰ میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه توسط مردم مؤمن و متدین این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان هرمزگان، اظهار داشت: امسال 910 پایگاه جمع‌آوری زکات در محل مصلی‌‌ها، مراکز برگزاری نماز عید فطر و مراکز نیکوکاری جهت دریافت زکات فطریه و کفارات استقرار یافتند و علاوه بر این پایگاه ها، برای اولین بار در استان شرایط و امکان پرداخت زکوات و کفارات توسط هرمزگانی‌های با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان هوشمند مستقر در نانوایی‌های سراسر استان نیز در راستای تسهیل و تسریع در فرآیند جمع‌آوری زکات فطریه فراهم شد.

وی افزود: مردم مؤمن و متدین هرمزگان در عید فطر امسال معادل مبلغ 20 میلیارد و 712 میلیون تومان در قالب زکات و کفارات به صورت نقدی و غیرنقدی پرداخت کردند که از این میزان، مبلغ 20 میلیارد و 522 میلیون تومان فطریه عام، 19 میلیون تومان فطریه سادات، 104 میلیون تومان کفاره غیرعمد و 67 میلیون تومان نیز کفاره عمد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه طبق احکام و موازین شرعی، زکات فطریه باید در زمینه رفع مشکلات محرومین و نیازمندان واقعی، نظیر امور معیشتی، کمک به هزینه های درمانی، کمک به امور تحصیلی، مسکن و سایر امور این عزیزان هزینه گردد، ادامه داد: مبالغ جمع آوری در قالب زکات فطریه در هرمزگان در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل توسط این نهاد شناسایی شده بودند، واریز گردیده است.

وی افزود: مبلغ زکات فطریه جمع آوری شده در عید فطر سال قبل، معادل 18 میلیارد و 150 میلیون تومان بوده که در عید فطر سال جاری با همت، همراهی و سخاوت مردم شریف و نیک اندیش استان هرمزگان، این میزان نسبت به سال گذشته، 14 درصد رشد داشته است، 

دبیر شورای زکات استان هرمزگان ضمن قدردانی و سپاس از مردم نیکوکار استان و تمامی عوامل اجرایی برنامه های روز عید سعید فطر از جمله، نیروهای مردمی مستقر در مراکز نیکوکاری، نانوایی‌ها و مؤسسات خیریه در سراسر استان، کارکنان زحمتکش صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و همکاران کمیته امداد مستقر در پایگاه ها، گفت: بیشترین زکات فطریه جمع‌آوری شده در عید فطر امسال مربوط به شهرستان های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم بوده است.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • گلاب برای عتبات | ماجرای گلاب گیری در یزد بعد از 250 سال
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • میزان صادرات زنجان در سال جاری ۶۵۸ میلیون دلار هدفگذاری شد
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • اصلاح و بازسازی ۱۷۰۵ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود