Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور عمرانی کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد و احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با حفظ سمت این مسئولیت را بر عهده گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز به صورت رسمی از مسئولیت خود خداحافظی کرد تا احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با حفظ سمت به عنوان جانشین وی معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عزیز فیلی معاون سابق را مدیری جهادی، مردمی و ملی دانست و گفت: مهندس فیلی عنصری موفق و تاثیرگذار در بدنه مجموعه استانداری بودند.

اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته کتاب منصوب شدندمدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران منصوب شدسرپرست استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

حسین کلانتری در آئین تکریم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج)، افزود: فیلی مدیری بوده که با تمام راه‌های ایران آشنایی دارد و در تمام دوران خدمت با صداقت، پاکدستی و چشم پاکی خدمتگزار مردم بود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شناخت و آشنایی ما با وی مربوط به سال های گذشته است، عنوان کرد: در مدیریت همواره فردی بودند که حرف نمی زدند بلکه با عمل اثبات می کردند.

گفتنی است در این آئین دارا کریمی نژاد مدیرکل روستایی استانداری به نمایندگی از مجموعه عمرانی و مقدم شهردار یاسوج به نمایندگی از جامعه شهرداران به ایراد سخن پرداختند و از خدمات مهندس فیلی تقدیر کردند.

در این آئین احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت عمرانی استانداری معرفی شد.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد استانداری کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد عمرانی استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری در خوزستان، گفت: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب آوری مردم کاهش یافته است.

محمد خانچی در نشست ابرپروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها که امروز (5 اردیبهشت) در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب‌آوری مردم کاهش یافته است. بنابراین برای اجرای طرح فیبر نوری، با هماهنگی بین دستگاهی جلساتی با اداره فاضلاب برگزار شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:  جهش خوبی در آسفالت و تزریق نقدینگی به شهرداری و دهیاری‌ها داشته‌ایم و شاهد نهضت عظیم آسفالت در استان بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه فیبر نوری باید با زمانبندی خوب اجرا شود تا در ذهن مردم خاطره بدی ایجاد نکند. از شرکت‌های زیرساختی تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کمک اپراتورها، فرمانداران و شهرداران در بازه زمانی کوتاه خدمات لازم ارایه شود. این پروژه یکی از خدمات زیربنایی دولت است که در ایجاد فرصت‌های اشتغال و خدمات‌رسانی حائز اهمیت است.

خانچی با اشاره به لزوم حل مشکل آنتن‌دهی در شهرهای کوهستانی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اهمیت راهیان نور و اربعین همیشه مورد سوال قرار می‌گیریم که مسیرها در آنتن‌دهی مشکل دارند که انتظار داریم رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است