Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رییس مجمع نمایندگان مازندران، خبراز برخورد قاطع با هتاکی مدیرعامل پرسپولیس به مردم مازندران راداد.       
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستن بابل : سردارمهدی سعادتی رییس مجمع نمایندگان مازندران: اظهارات گستاخانه ووقیحانه سرپرست باشگاه پرسپولیس به مردم مومن و انقلابی مازندران، مایه تاسف و غیر قابل تحمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      
وی ادامه داد: اراده و ایمان مردم مازندران در مقاطع حساس انقلاب بویژه دفاع مقدس حماسه‌های شگرف و بیادماندنی خلق کرد.      
این مسئول گفت: اینگونه اظهارات و ادبیات نادرست در مورد مردم بافرهنگ دیار علویان نشانه عدم بلوغ فکری و فرهنگی خالقان آن است.    
رییس مجمع نمایندگان مازندران افزود: مردم، به ویژه جوانان و ورزشکاران فهیم مارندران با ناراحتی شدید از اظهارات نسنجیده مقام مسئول باشگاه پرسپولیس، خواستار برخورد شدید قضایی با وی و مرتبطان آن شد.
وی کفت: حفظ یکپارچگی اقوام و نژادهای گوناگون ملی در شرایط حساس کنونی ضروری است.         
رییس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: بیان اظهاراتی از جنس این مقام ورزشی، تامین‌کننده اهداف شوم دشمنان و برهم زننده نظم و امنیت عمومی است.      
سردارمهدی سعادتی بیان داشت: وزیر ورزش باید با برخورد قاطع با عاملان هتاکی به مردم مومن مازندران از تداوم اینگونه رفتارهای ناپسند اجتماعی توسط فعالان ورزشی جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برخورد قاطع با هتاکی مدیرعامل پرسپولیس مردم مازندران رییس مجمع نمایندگان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم