Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جشنواره بین المللی زیتون قبرس از جمله جشنواره‌های معتبر است و بسیاری از هنرمندان اردبیلی از جمله مرحوم شهرام رضایی، نرگس جوان مجیدی و شیرین قلی‌پور موفق به کسب جایزه شده و یا به عنوان داور در آن حضور داشتند.

الهه خرامان  فارغ التحصیل ارتباط تصویری (گرافیک) از دانشگاه ساریان ساری بوده و تاکنون موفق به کسب جوایز زیادی در جشنواره های داخلی و بین المللی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینالیست جشنواره زیتون قبرس در سال ۲۰۱۷، کسب لوح تقدیر و چاپ اثر در جشنواره کره جنوبی در سال ۲۰۱۵، کسب لوح تقدیر و چاپ اثر در کشور بلژیک در سال ۲۰۱۰، مقام اول کاریکاتور دانشجویی ساری در سال۱۳۹۲، مقام اول کاریکاتور استانی با موضوع "هوای پاک" و مقام سوم ورکشاپ استانی با موضوع "رفع موانع معلولان" از جمله موفقیت‌های این هنرمند فعال اردبیلی است.

برچسب‌ها کاریکاتوریست پرتره استان اردبیل حوزه هنری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاریکاتوریست پرتره استان اردبیل حوزه هنری کاریکاتوریست پرتره استان اردبیل حوزه هنری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس دبیرخانه دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس در کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در دیدار استاندار کرمانشاه و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، تاسیس دبیرخانه دائمی مد و لباس مقاومت (مداومت) در استان کرمانشاه قطعی شد.

صحرایی، استاندار کرمانشاه و سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور دیروز ، دیدار و تفاهم نامه تاسیس دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی مد و لباس مقاومت(مداومت) در استان کرمانشاه را امضا کردند.

در این دیدار که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هم حضور داشت، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، کرمانشاه را بهترین میزبان برای برگزاری جشنواره بین المللی مد و لباس با موضوع مقاومت و اربعین حسینی (ملزومات زیارت) دانست. جشنواره بین المللی مد و لباس مقاومت (مداومت) هر ساله با حضور بهترین های صنعت مد و لباس جهان اسلام برگزار می شود آثاری که به مفاهیم مقاومت و اربعین حسینی(ع) اشاره داشته باشند، در این جشنواره بین المللی حاضر می شوند آثار برتر جشنواره هم تجاری و به صورت انبوه تولید می شود. جشنواره مداومت در چارچوب اصل ضرورت حفظ و توسعه فرهنگ و پوشش بومی و دینی و تقویت ظرفیت ها و توانمدیهای متقابل ملت های مسلمان به منظور ارتقای جایگاه و کارآمدی پوشش اصیل ایرانی برگزار می شود و سعی در گسترش ارتباط علمی، فرهنگی و هنری با طراحان و فعالان مد و پوشاک در جهان اسلام دارد که با تاسیس دبیرخانه دائمی و بین المللی مداومت در کرمانشاه، فعالیت آن با محوریت طراحی مد و لباس و ملزومات زیارت و مقاومت آغاز می شود

دیگر خبرها

  • تاسیس دبیرخانه دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس در کرمانشاه
  • ورزشکاران البرزی ۸۲ مقام بین المللی کسب کردند
  • جایزه جشنواره «رُم اواردز» ایتالیا در دست‌های فیلم‌ساز خوزستانی
  • اجرای بیش از یک هزار و ۶۰۰ برنامه فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۴۰۲
  • ۲۷ اجرا در پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم
  • «او» از علی حیاتی در هندوستان روی پرده رفت
  • سفره‌های رنگین، مهمان ششمین جشنواره سفره هفت‌سین یزد
  • سفره‌های رنگین، مهمان ششمین جشنواره سفره هفت سین یزد
  • «مکبث زار» به عراق می‌رود
  • درخشش فرنگی‌کاران اردبیلی در مسابقات بین‌المللی ترکیه