Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در نشست معتمدین، ریش سفیدان و بزرگان استان گفت: امروزه در شرایطی هستیم که آسیب‌های اجتماعی از مهمترین دغدغه‌های نظام بوده و بایستی با این مسئله مقابله کرد و اقدامات فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی شده صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه امنیت یکی از مهمترین و ضروری‌ترین نیاز‌های جامعه است، اظهار کرد: مشارکت شهروندان و ایجاد شورا‌های معتمدین پلیس نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی دارد که در صورت عدم رسیدگی به موقع، تبدیل به بحران‌هایی همه گیر خواهند شد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام بر ضرورت همراهی و مشارکت ریش سفیدان، معتمدین، مردم و آحاد مسئولان در ثبات و ارتقای امنیت اجتماعی تاکید کرد و افزود: هر چه مشارکت مردم و نهاد‌های مدنی بیشتر باشد شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

علیمحمدی بیان کرد: برای مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر در جامعه باید کار فرهنگی کرد و انجام این اقدامات منوط به همکاری دستگاه‌های متولی این امر خواهد بود.

او همچنین از آسیب‌های اجتماعی به عنوان دغدغه اصلی پلیس در جامعه یاد کرد و ادامه داد:سلامت اجتماعی در گرو فرهنگ سازی و آموزش همگانی است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی امنیت اجتماعی آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در استان، گفت: در این مدت ۵ هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روان‌شناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای هزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیب‌های‌اجتماعی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب‌دیدگان‌اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده‌اجتماعی است، افزود: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروه‌های هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیب‌های‌اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهاد‌های مربوطه و شناسایی مناطق آسیب‌زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان هم طی پارسال، گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حادخانوادگی، کودک‌آزاری، سالمند‌آزاری، همسرآزاری و معلول‌آزاری با اورژانس‌اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد ۳ هزار مورد پذیرش مداخله انجام شده و ۵ هزار نفر از خدمات‌سیار بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • ضرورت اشاعه فرهنگ مشارکت مردمی در اقتصاد
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • مردمی سازی سلامت، گامی به سوی جامعه‌ای سالم‌تر
  • ضرورت ایجاد تحولی در عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر