Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیات ناظر، هنرمند جوان اهل لبنان با استفاده از نخاله‌های ساختمانی به جای مانده از انفجار اخیر در بیروت مجسمه‌ای از یک زن ساخته است.

به گزارش فرارو، موادی که در ساخت این مجسمه به کار رفته شامل شیشه‌های شکسته، نخاله‌های ساختمانی و وسایل خانه‌هایی می‌شود که در جریان انفجار بندر بیروت ویران و بلااستفاده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجسمه اکنون در نزدیکی محل وقوع انفجار اخیر در بندر بیروت پایتخت لبنان نصب شده است.

در انفجاری که روز 4 اوت در بیروت رخ داد دست‌کم 200 نفر کشته و هزاران نفر زخمی شدند.

ساعت شکسته نزدیک پایه مجسمه ساعت 6 و هشت دقیقه بعد از ظهر را نشان می‌دهد، لحظه‌ای که انفجاری مهیب سراسر بیروت را لرزاند. 

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار پرسپولیس انفجار بیروت اثر هنری لبنان مجسمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه

سرهنگ زینالی گفت: در جریان بازرسی عوامل فرماندهی انتظامی مراغه از منزلی شخصی در روستای  گل‌تپه علاوه بر یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه تاریخی چند قلم اشیای تاریخی نیز کشف شد.

وی اظهار کرد: پس از کشف اشیای تاریخی عوامل یگان حفاظت شهرستان مراغه بلافاصله در محل حاضر شده و طی تفحص یک عدد مجسمه سفالی، مجسمه فلزی تاریخی، کتیبه گچی نقوش‌دار و یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی را کشف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

سرهنگ زینالی گفت: مردم آذربایجان شرقی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود
  • کشف و ضبط ۱۷۶۰ سکه فلزی در شهرستان مراغه
  • برپایی نمایشگاه مجسمه در قم
  • اداراتِ دارای پروژه حفاری، نباید موجب نارضایتی مردم شوند