Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@11:38:19 GMT

مرگ خاموش مادر و فرزند در شهرستان اهر

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۲۲۴۷

مرگ خاموش مادر و فرزند در شهرستان اهر

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مرگ خاموش یک مادر و فرزندش در شهرستان اهر، خبر داد.

وحید شادی‌نیا در تشریح جزییات حادثه تلخ گازگرفتگی در شهرستان اهر، اظهار کرد: ‌صبح امروز قاتل نامرئی در شهر اهر به سراغ مادر و فرزندی رفت و حادثه تاسف باری را رقم زد.

وی گفت: این حادثه تلخ ساعت 9:00 صبح شنبه به سامانه اورژانس 115 اهر اطلاع داده شد، کارشناسان اورژانس پس از حضور در محل و براساس شواهد موجود ،اعلام کردند چندین ساعت از فوت مادر 34 ساله و پسر دو ساله‌اش بر اثر نشت گاز کشنده مونوکسید کربن آبگرمکن سپری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده علائم اولیه مسمومیت با گاز کشنده و نامرئی مونوکسید کربن به سرعت از محل خارج شده و با اورژانس تماس گرفته و یا درب و پنجره را برای ورود هوای تازه باز کنید.

به نقل از روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی، سخنگوی اورژانس استان، علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن را شامل سردرد، سرگیجه، تهوع، ضعف عمومی و شبیه سرماخوردگی، تاری دید، تنگی نفس، عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گازگرفتگي مسمومیت با مونوکسیدکربن اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری ،دکتر محمود شمسی پور با اعلام ثبت ۲۰۴ هزار و ۵۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ طی سال گذشته در استان گفت: از این تعداد ۴۳هزار و ۲۸۷ مورد منجر به اعزام آمبولانس به محل حادثه شد.

وی ماموریت های اورژانس را شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها عنوان کرد و افزود: پارسال ۴۳ هزارو ۲۸۷ ماموریت اورژانس انجام شد که بیش از نیمی از آن معادل ۲۶هزار و ۱۴۰ ماموریت مربوط به بیماری‌ها بود.

وی افزود: از این تعداد ماموریت، ۲ هزار و ۷۵۲ مورد مربوط به بیماری های قلبی و یک هزار و ۸۶۹ مورد مربوط به بیماری های تنفسی انجام شد.

دکتر شمسی پور یادآور شد: پارسال ۱۰هزار و ۴۱۱ ماموریت حوادث تصادفی صورت گرفت که نسبت به سال ۱۴۰۱ با افزایش ۸ درصدی همراه بود.

وی ماموریت حوادث غیرتصادفی را ۹ هزار و ۲۳۹ مورد اعلام کرد و گفت: همچنین ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن پارسال در استان ثبت شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش ۳۴ درصدی را شاهد بودیم.

دکتر شمسی پور با بیان اینکه در مدت زمان یاد شده تعداد ۳۱ مورد غرق شدگی گزارش شد گفت: امداد هوایی اورژانس در سال گذشته ۵۶ مورد بود که نسبت به سال ۱۴۰۱ با کاهش ۱۸ درصدی همراه شد.

وی در پایان تعداد مزاحمت تلفنی با مراکز ۱۱۵ استان را ۲۴ هزار و ۴۹۶ مورد اعلام کرد و گفت: مزاحمت ها باعث کاهش کیفیت خدمات به مددجویان می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896203

دیگر خبرها

  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • تداوم حمایت مردم آذربایجان شرقی از عملیات «وعده صادق»
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • کاهش ۳۴ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • اعضای هیأت رئیسه کیک بوکسینگ imao آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • ۷ هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند