Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکزی گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته تعداد ۱۰۱واحد صنفی به علت عدم رعایت ساعت کاری پخت نان برخورد قانونی صورت گرفته و سهمیه آرد مصرفی کاهش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زارع مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ از تشدید بازرسی در قالب گشت‌های مشترک در خصوص رعایت ساعت کاری پخت نان و همچنین پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع اظهار کرد: بازرسی از واحدهای صنفی خبازی در قالب گشت‌های مشترکی با  حضور مدیر بازرسی اتاق اصناف، مدیرکل غله، نماینده فرمانداری و اتحادیه خبازان پیرامون نظارت بر رعایت ساعت کاری پخت نان و دستورالعمل‌های بهداشتی صورت گرفت.

وی ادامه داد: طی بازرسی‌های صورت گرفته تعداد ۱۰۱واحد صنفی به علت عدم رعایت ساعت کاری پخت نان برخورد قانونی صورت گرفته و سهمیه آرد مصرفی کاهش یافت.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی واحد صنفی خبازی در سطح شهرستان ملزم به رعایت ساعت کاری پخت نان و  رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌باشند در صورت عدم رعایت برخورد قانونی خواهد شد.

بیش از ۵۹۰  نانوایی در شهرستان اراک فعالیت دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیر بازرسی اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، عبدالرضا پیروی منش افزود: از این تعداد بازرسی هزار و ۵۰ مورد برای واحد‌های صنفی پرونده تخلف تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه در این طرح ۱۰۰ اکیپ دو نفره حضور دارند، گفت: هزار و ۵۳۶ عنوان تخلف در این بازرسی‌ها کشف شد.
طرح نظارت بر بازار از ۱۵ اسفند شروع شده است و تاپایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

بیشتربخوانید:تشکیل ۹۰۶پرونده تخلف صنفی در هرمزگان

دیگر خبرها

  • اعلام ساعت کاری مراکز اهدای خون شب‌های قدر در یزد
  • اعلام ساعت کاری مراکز اهدای خون در شب‌های قدر
  • کشف و ضبط ۷۰۰ کیلو چیپس تاریخ گذشته درآذربایجان غربی
  • اهمیت تقویت فرهنگ رعایت شئونات مرتبط با ماه مبارک رمضان
  • تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان
  • اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در استان زنجان
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک