Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از پایگاه خبری پلیس تهران، سردار «حسین رحیمی» روز شنبه با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۰ روز از ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا به نیروی انتظامی گذشته است، افزود: تلاش کرده‌ایم که در روزهای اول اقدامات ما ارشادی و ایجابی باشد و تاکنون تا حد امکان از اعمال اقدامات سلبی خودداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همه پلیس‌های تخصصی در فرماندهی انتظامی پلیس پایتخت پای‌کار هستند، اظهار داشت: تاکنون به بیش از ۱۱۵ هزار نفر که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند تذکر داده‌ایم و این تذکرات همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: با توجه به شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در بخش راهنمایی و رانندگی و پلیس‌راه و همچنین در حوزه اصناف و اماکن، افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند جریمه خواهند شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه از امروز برخوردها با افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند جدی‌تر از قبل خواهد بود افزود: تاکنون به ۵۰۰ واحد صنفی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکر داده شده است.

در حوزه پلیس مترو بیش از ۹۷ درصد افرادی که از این وسیله نقلیه استفاده می‌کنند ماسک می‌زنند و ضوابط بهداشتی را رعایت می‌کنند.

 

 

اخبار مرتبط ارسال پرونده کاف الف به مرجع قضایی توضیح سردار رحیمی در مورد متهم کیوان امام: عدد 300 تجاوز را تائید نمی‌کنم جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در حضور رهبر معظم انقلاب چگونه می‌توانیم بیماری کرونا را از سرماخوردگی و آنفلوانزا تشخیص دهیم؟ جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در حضور رهبر انقلاب اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در 43 شهرستان

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا سردار رحیمی کرونا جدیدترین اخبار کرونا متخلفان کرونایی جریمه کرونا سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات

تین نیوز

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد رخ به رخ دو سواری سمند در محور قاین دو فوتی و پنج مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ رضایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز ظهر در کیلومتر یک جاده کمربندی قاین بر اثر برخورد ۲ سواری سمند، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

وی افزود: ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی اذعان داشت: طبق مشاهده مأموران یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی و لغزندگی به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»
  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد