Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسلم محمودزاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با اشاره به شناسایی ۴۰۰ رقبه جدید در شهرستان کاشان، اظهار کرد: عمده این رقبات کشاورزی بوده که از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش همکاران اداره اوقاف کاشان شناسایی شده است.

او افزود: همه رقبات شناسایی شده در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان مساحت رقبات جدید شناسایی شده در کاشان را ۱۰۰ هکتار اعلام کرد و ادامه داد: ارزش ریالی این رقبات نیز بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

او با بیان اینکه برای ساماندهی این رقبات فرآیند تنظیم قرارداد اجاره با متصرفین در حال انجام است، تصریح کرد: ممکن است قرارداد‌هایی قبلاً با مستاجرین بر روی آب و ملک مزروعی موقوفات تنظیم شده باشد که فاقد کروکی و مساحت و ابعاد مناسب بوده است.

محمودزاده اضافه کرد: با انجام فرآیند نقشه‌برداری املاک زراعی و تهیه GIS همه رقبات و املاک زراعی به طور مجزا نقشه برداری و برای هر کدام رقبه جداگانه در سامانه به ثبت رسیده و پرونده مربوطه تشکیل که فرآیند انعقاد قرارداد اجاره تا کنون با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

او تصریح کرد: شهرستان کاشان دارای دو هزار و ۳۳۳ موقوفه و هشت هزار و ۹۵۲ رقبه وقفی است و با توجه به پیگیری‌های اخیر و طرح شناسایی رقبات این آمار افزایش خوبی خواهد داشت.



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به بارش باران سیل آسا در برخی شهرستان‌های استان گفت: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.


محمدنوید متقی افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.


جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی وقوع سیل در کاشان  

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد