Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: تیم ما دوبازی پشت سرهم انجام داد بدون هیچ استراحتی، اما تیم های بوشهر و یزد استراحت داشتند. بدن بازیکنان ما از خستگی ضعیف شده بود و نتوانستیم جلوی بوشهر خوب بازی کنیم.

احسان رضایت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی اظهار کرد: بازی‌های نیمه نهایی دور رفت در سمنان بود که در بازی اول رو به روی بوشهر قرار گرفتیم و این تیم هم کاپیتان تیم ملی احمد زاده را دعوت کرده بود، چهار بر یک عقب افتادیم که توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم اما در ثانیه‌های آخر گل خوردیم و باختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسابقه بعدی با یزد بود که یک بر هیچ جلو بودیم، اما روی غافلگیری و کم تجربه بودن بازی را دو بر یک واگذار کردیم. برای دور برگشت دو روز زودتر به بوشهر رفتیم تا با شرایط آب و هوایی سازگار شویم، بازی با یزد را بردیم زیرا مقام اول یا دومی را می‌خواستیم و به سومی راضی نبودیم، اما بازی با بوشهر را فقط به خاطر خستگی باختیم و سوم شدیم.

بازیکن تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با بیان اینکه برنامه ریزی فدراسیون فوتبال درست نبود، تصریح کرد: تیم ما دوبازی پشت سرهم انجام داد بدون هیچ استراحتی، اما تیم‌های بوشهر و یزد استراحت داشتند. بدن بازیکنان ما از خستگی ضعیف شده بود و نتوانستیم جلوی بوشهر خوب بازی کنیم.

رضایت در خصوص بازی خوب خود مقابل گلساپوش یزد، خاطر نشان کرد: در آن بازی سرحال بودم و کمک دیگر بازیکنان را داشتم. یکی از مهاجمان تیم نبود که در خط حمله فقط من بودم و با انگیزه بالا توانستم توپ‌ها را به گل تبدیل کنم.

وی با اشاره به اینکه تا الان سرمربی تیم هرچه از مدیرعامل خواسته انجام دادند، گفت: مدیرعامل یک سری صحبت‌ها با علی نادری انجام داده در خصوص قرار دادها ولی هزینه من و یکسری دیگر باقی مانده که گفتند می‌دهند. این باشگاه خوب کار کرده و امیدوارم از این به بعد هم همینطور باشد.

بازیکن تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در رابطه با پتانسیل بازیکنان اصفهانی در این رشته، اظهار کرد: اصفهان پتانسیل زیادی در فوتبال ساحلی دارد، علی نادری یک مربی خوب و کاربلد است که به بازیکنان و جوانان اصفهان اعتماد کرد و خیلی تأثیر گذار است. تیم ما هم با وجود اینکه جوان بود نظم داشت.

رضایت افزود: رسانه‌ها باید بیشتر به فوتبال ساحلی بپردازند تا مبلغ قرار داد بازیکنان بهتر شود. در اصفهان یک زمین همگانی برای فوتبال ساحلی داریم که اسب‌ها هم در آن تمرین می‌کنند و این اصلاً جالب نیست ما به حمایت مسئولان نیاز داریم.

کد خبر 450034

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال ساحلی لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد صنعت فرش حداد اصفهان علی نادری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

دنيای اقتصاد نوشت: به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد! در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.
 
از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.
 
همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود. 
 
ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرپرست فدراسیون فوتبال: ایرادهای مدنظر فیفا برطرف شد بازیکنان معروف متخلف خدمت سربازی محروم نمی‌شوند!

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان