Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، گفت: مراسم عزاداری ویژه سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری(ع) مراسم های ویژه ای در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: در کانون های فرهنگی هنری مساجد با نام امام حسن عسکری(ع) مراسم شهادت به صورت ویژه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: در سراسر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم عزاداری با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری مراسم در فضای مناسب فراهم شده است.

 

ابدالی پور همچنین از تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی خبر و افزود: با مشارکت کانون های شاخص استان طرح توزیع بسته های غذایی وبهداشتی در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان  از ابتدای شیوع کرونا با تمام ظرفیت و توان خود در عرصه‌های اخلاق، فرهنگ، معیشت اقشار آسیب‌ پذیر، بهداشت و سلامت عمومی، خدمات اجتماعی و بصیرت ‌افزایی سیاسی به میدان آمدند و خدمات بسیار ارزشمند و ماندگاری برای مردم بویژه نیازمندان جامعه اراده کردند.

 

ابدالی پور با بیان اینکه مساجد استان همچنان در میدان مقابله با کرونا حضور دارند، ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در ایام محرم و صفر نیز متناسب با شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا، جهت کمک به معیشت اقشار آسیب‌ پذیر، ارتقای سلامت عمومی، ارائه خدمات عمومی برنامه ریزی  ویژه ای داشته اند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای مقابله با بحران کرونا، با مشارکت مردم و خیران تا پایان شکست قطعی این بیماری ادامه دارد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته های معیشتی مراسم عزاداری کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کانون های فرهنگی هنری امام حسن عسکری برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: آموزش و تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد جزو برنامه‌های کانون‌های مساجد است و در این راستا دوره‌های آموزشی ویژه گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور اساتید کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، مصطفی آمون ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های گروه‌های سرود کانون‌های مساجد اظهار کرد: تا سال ۱۴۰۰ فقط تعداد محدودی گروه سرود در کانون‌های مساجد فعال بود که امروز این رقم به ۴۵ گروه سرود حرفه‌ای تبدیل شده و در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف حضور فعال دارند.

وی افزود: حضور چشم‌گیر گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در ویژه برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف نشان از جایگاه ویژه آن‌ها است و تاکنون گروه‌های سرود با تشکیل گروه‌های سرود ۵۰۰ و ۳۰۰ نفره در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن، روز قدس و ۱۳ آبان ماه جلوه‌های هنری گروه‌های سرود کانون‌های مساجد استان را در سطح عمومی جامعه به خوبی نشان داده‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان داشت: دوره‌های آموزشی ویژه گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور اساتید کشوری در سال گذشته برگزار شد که موجب توسعه و رشد اجرای گروه‌های سرود و زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های ابتکاری و انتشار نماهنگ، کلیپ و سرودهای تولیدی شد.

آمون خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۱۰ سرود تولیدی با موضوع‌های مختلف به همت گروه‌های سرود کانون‌های مساجد به صورت حرفه‌ای منتشر شد و امسال نیز رویکرد کانون‌های مساجد افزایش سرودهای تولیدی است.

کد خبر 746973

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان