Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا در توئیتر خود نوشت: در صد سالگی تاسیس هواپیمایی ونزوئلا می‌خواهیم شورای نظامی، علمی و فناوری را به طور وسیع با مشورت و راهنمایی و کمک روسیه، چین و ایران فعال کنیم.

وی این اقدام را در راستای تقویت سیستم تسلیحاتی کشورش توصیف و تاکید کرد: این اتفاق جهان را غافلگیر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ونزوئلا و مادورو ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم ایمنی خود را تنها در ۱۵ دقیقه تقویت کنید!

ایتنا - مطالعات انجام شده در دانشگاه هیوستن آمریکا نشان می‌دهد فعالیت ورزشی تنها به مدت ۱۵ دقیقه می‌تواند موجب تقویت قابل توجه سیستم ایمنی در بدن شود.
محققان این دانشگاه در این مطالعه، ۱۰ داوطلب در رده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال را بررسی کردند. این افراد به مدت ۳۰ دقیقه بر روی دوچرخه ثابت با شدت متوسط ورزش کردند. سپس محققان در دو بازه زمانی ۱۵ و ۳۰ دقیقه پس از ورزش، از آن‌ها نمونه خون گرفتند و غلظت سلول‌های کشنده طبیعی را اندازه‌گیری کردند.

نتایج نشان داد که غلظت این سلول‌های ایمنی در ۱۵ دقیقه اول ورزش به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافت، بدون آنکه در ۳۰ دقیقه بعد تغییر چشمگیری مشاهده شود. این یافته‌ها حاکی از آن است که می‌توان با انجام فعالیت ورزشی به مدت ۱۵ دقیقه، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرد.

ربکا هانت، نامزد دکتری این دانشگاه، معتقد است که فعالیت بدنی منظم به عنوان عاملی حیاتی برای بهینه‌سازی عملکرد سیستم ایمنی شناخته می‌شود.

وی می‌گوید: ورزش سلول‌های ایمنی را به جریان خون منتقل کرده و آن‌ها را قادر می‌سازد تا در سراسر بدن گردش کنند و وظایف خود مانند مبارزه با پاتوژن‌ها و سلول‌های سرطانی را انجام دهند.

نتایج این تحقیق نشان می‌دهد افراد نیازی به انجام تمرینات ورزشی طولانی مدت ندارند تا فواید آن را بر سیستم ایمنی خود مشاهده کنند. تنها ۱۵ دقیقه فعالیت بدنی با شدت متوسط می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

این یافته‌ها باید در تحقیقات آتی با حجم نمونه بزرگ‌تر مورد بررسی بیشتر قرار گیرد. اما نتایج فعلی حاکی از آن است که فواید ورزش بر سیستم ایمنی در عرض ۱۵ دقیقه قابل مشاهده است.

هانت قرار است این نتایج را در نشست فیزیولوژی آمریکا در لانگ بیچ کالیفرنیا ارائه دهد.

دیگر خبرها

  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی درمورد تقویت همکاری دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی بر تقویت همکاری‌ دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • زلنسکی باز هم خواستار حمایت تسلیحاتی از اوکراین شد
  • تاکید بر بهره برداری از ظرفیت بریکس برای خنثی سازی تحریم‌ها
  • سیستم ایمنی خود را تنها در ۱۵ دقیقه تقویت کنید!
  • مقامات آمریکا و ونزوئلا مخفیانه دیدار کردند
  • ادعای مقامات آمریکا: چین ماشین جنگی روسیه را تقویت می‌کند