Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملائی رئیس اداره صمت سربیشه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: بازرسان اداره صمت، اتحادیه ‌ها و اتاق اصناف شهرستان سربیشه در قالب گشت ‌های مستقل و مشترک با سایر دستگاه‌ ها بر اجرای دستور العمل ‌های ابلاغی نظارت می‌ کنند.

او افزود: استمرار این نظارت ‌ها از جمله اولویت‌ ها در شرایط موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملائی بیان کرد: تجلیل از زحمات کادر درمان، مشارکت فعال اصناف و عموم مردم، شرط موفقیت در کنترل و مدیریت بیماری است.

بیشتر بخوانید

 دریافت و بررسی ۱۴۹ مورد گزارش مردمی در شهرستان فردوس

رئیس اداره صمت شهرستان سربیشه با اشاره به همراهی اکثریت اصناف از ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا تصریح کرد: سلامت عمومی اولویت نخست و هدف اصلی همه برنامه‌ها و اقدامات است.

او افزود: در روزهای گذشته ۱۰ مورد اخطار و ارجاع ۳ مورد تخلف جهت اقدامات قانونی و پلمب انجام شده است.

ملائی، از عموم مردم و کسبه خواست با جدی گرفتن بیماری و توجه به توصیه ‌ها و دستور العمل‌های بهداشتی، از خود و عزیزانشان در برابر این بیماری محافظت کنند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رعایت موارد بهداشتی نظارت بر اصناف بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر حاج کاظمی گفت: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ ۱۹ اسفند لغایت ۲۲ فروردین ماه در سطح استان زنجان اجرا و در مجموع ۴ هزار و ۳۳۷ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف، تاریخ گذشته و مشکل‌دار در مراکز عرضه، رستوران‌ها و غداخوری‌ها ضبط و معدوم سازی شد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با بیان اینکه در این طرح اکیپ‌های ثابت و سیار متعددی فعالیت داشتند، گفت: ۷ هزار و ۴۹۸ مورد بازدید از مراکز عرضه و رستوران‌ها و ناوگان حمل و نقل، انجام و ۸ مورد پرونده قضائی برای متخلفین تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: بازرسان بهداشتی دامپزشکی در همه ایام سال بر تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت دارند و عموم مردم می‌توانند از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ موارد تخلف را به دامپزشکی گزارش کنند.

کد خبر 6081311

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران