Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر شنبه در آئین تکریم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج)، گفت: مهندس عزیز فیلی عنصری موفق و تأثیرگذار در بدنه مجموعه استانداری بودند.

حسین کلانتری با اشاره به اینکه شناخت و آشنایی ما با وی مربوط به سال‌های گذشته است، افزود: در مدیریت همواره فردی بودند که حرف نمی‌زدند بلکه با عمل اثبات می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فیلی مدیری است که با تمام راه‌های ایران آشنایی دارد و در تمام دوران خدمت با صداقت، پاکدستی و چشم پاکی خدمتگزار مردم بود.

در این آئین احد جمالی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت عمرانی استانداری منصوب شد.

جمالی همزمان مسئولیت معاونت سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

کد خبر 5055188

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین کلانتری استانداری کهگیلویه و بویراحمد مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هفته ناجا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد

 در جلسه شورای اداری شهرستان نیکشهر با حضور رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری ، فرمانداران و بخشداران شهرستان های نیکشهر و قصرقند *"مصطفی سابکزئی بعنوان دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر در امر مردمی سازی دولت"* منصوب و معرفی شد.

همچنین با ابلاغ دستیار استاندار سیستان و بلوچستان، مصطفی سابکزئی بعنوان راهبر دستیار فرمانداران حوزه چابهار معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند